Inlägg från: Baby1112 |Visa alla inlägg
  • Baby1112

Juni-barn

När bebis är rörlig kan de få upp (eller egentligen ner i det här fallet:)) en arm/hand vid huvudet som gör att de kan fastna på vägen ut. Det sa BM när jag väntade dottern. Sen glömde jag bort det iaf, vattnet gick ju mitt i värkarbetet på väg till fl så jag antar att hon hade sjunkit ner en bit till då...

• Baby1112

Men ska det vara såhär i veckor så kommer jag dö... Av trötthet!!! Kan ju inte sova något ju... :/ Funderar på att ringa in imon om det fortsätter inatt, då måste de ge mig något så jag kan sova åtminstone. Eller ännu hellre, ösa på med något så det hoppar igång och får ett slut!!!

• Baby1112

Max 23 dagar kvar som tjockis. Känns som att jag kommer gå alla dom! Hatar förvärkar, sd och molande värk just nu. Hur svårt ska det vara att komma igång på riktigt eller bara försvinna tills det är dags!?
    Tycker detta sega molande och värkar hit och dit är värre än förlossningen... Den har ju åtminstone ett slut inom överskådlig framtid när den väl börjat!!! Blä!!!

• Baby1112

Klockar värkar... Ca 45sek-1min och 6-7 min mellan... Min nattsömn är störd! Har hållit på sedan midnatt, fast började på tio min... Hoppas verkligen detta resulterar i bebis inom närmsta tiden... Typ under dagen!!! Så jag inte varit uppe i onödan liksom... :)

• Baby1112

Fortfarande samma intervall... Har lämnat dottern till barnvakt ( i förebyggande syfte:) ) och tänkte ringa fl för att höra hur länge jag ska vänta... Börjar göra ont nu! :(

• Baby1112

Vad ni skriver... :)
    Ligger nu på bb med min son efter en minst sagt dramatisk förlossning som slutade med urakut snitt... Lägger upp berättelse i andra tråden när vi kommit i balans!

Grattis till alla bebisar och lycka till ni som är på G! :)

• Baby1112

Angående värkar och när man ska åka in... Mina började igår natt och låg allt mellan tre till tio minuter under hela natten. På förmiddagen låg dom stadigt på fem min (höll i ca 1 min) så då ringde jag in.
    När vi kom in vid ett-tiden var jag öppen NIO cm men hade ändå fullt hanterbara värkar. Med sju min mellan... Sen gick det undan!
    Så vänta inte allt för länge med att åka in... :)

Svar på tråden Juni-barn