Juni-barn
Har inte skrivit här på evigheter då vi har haft flytt och grejer den senaste tiden men måste bara tipsa om dessa underbara skötväskor. Jag ska snart klicka hem en ;)
Vilken snygg skötväska :). Var köper du den och vad kostar den?
Usch. Känner mig riktigt nere idag. Har sovit fruktansvärt dåligt inatt på grund av sd och en förkylning som spränger i huvudet. Kändes heller inte alls kul att gå och lämna barnen på dagis idag. Min dotter som snart är 2,5 sa att hon ville stanna hemma. Tyvärr var det en hel del vab både förr förra och förra veckan så jag måste lämna dem så jag har en chans att komma ikapp med studierna. Hade varit mycket mysigare att sitta hemma och mysa och pyssla med barnen. Men istället fick jag tvinga på min dotter kläder, vantar skulle hon absolut inte ha och när vi kom ut stog hon och grät för att hon hade ont i händerna. På med vantarna och traska bort till dagis. Väl där fick mina barn inte något trevligt välkomnande alls och personalen verkade vara irriterad över att vi var sena trots att jag pratat med dem innnan att jag ofta kan bli sen på grund av mitt illamående och foglossningen. Jag ser iaf alltid till att inte komma med barnen mitt i samlingen och då har de sagt att det är helt ok.
Nej, försöka plugga och så längtar jag till i eftermiddag när jag får krama om mina barn igen. Är nog lite extra känslig idag känns det som :(.
Tog faktiskt en sjukdag från plugget idag och valde att stanna hemma med barnen då jag är riktigt förkyld och har ont överallt. Tur var nog det eftersom jag nu ligger och får sammandragning efter sammandragning. Hade inte varit lätt att skriva prov i detta läget. Istället åt jag frukost extra länge med barnen imorse och bara njuter av att ha dem hemma. Nu får vi en extra helgdag känns det som :).
Jag har inget emot när någon nära vän eller någon i familjen vill känna på magen, men om en person man inte känner så väl ska fram och känna känns det inte riktigt ok, men jag kan inte säga ifrån om någon vill känna heller. Är nog lite för mesig för det :P.
Gammelmamma: jag glömde nämna att min bästa vän jag träffade på gymnasiet var moster till sin jämngamla systerson :). Hennes mamma fick alltså barn samma år som hennes syster, precis som ni :).
(Min bästa vän lever tyvärr inte längre idag och ni undrar varför jag skriver att hon *var* moster).