Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Håhåjaja..
    Idag har jag monterat upp skötbordet å målat det vitt, tänkte att det va lika bra att göra det medans vi har en tomt så jag kan göra det ute =) Kunde sen inte hålla mig för att rensa lite ogräs , har tvättat 4 maskiner tvätt  och hunnit med att damsuga. Fattar inte att jag helt plötsligt har sån energi trots stooor mage 26 grader varm å bråkiga barn haha.
    Har lovat grabbarna att dom ska få sova i min säng i natt eftersom Patric inte är hemma men jag får nog inta soffa då för det är så satans varm i sovrummet.

Gud så jag längtar efter min lilla tjej nu när det händer saker i tråden , 33 dagar kvar idag

• lycka 4
    RocketQueen skrev 2012-05-25 06:24:39 följande:
    Tänk att det ska vara så svårt att sova en hel natt... Det kommer att bli en lång dag idag :-/
    Ohh ja ..=(
  • lycka 4

Jag ska näst intill kräva ett familjerum denna gång. Efter trean delade jag rum med en mamma som hade fått 6 veckor för tidigt och va jätte ledsen , hon kämpade å grät om vartannat ang anmningen som inte funkade för henne. Gud jag tyckte det va så jobbigt när jag kom upp efter mitt snitt å min son låg å smaskade i sig mjölk, inte jobbigt för min skull utan för hennes :( jag vill inte heller ha personal utan vill Hellst va ifred å hos henne va det folk ofta vilket är helt förståligt

• lycka 4

Sex är faktiskt något vi haft mycke av hela grav. Som innan faktiskt och jag har faktiskt haft riktigt stort behov av det denna gång

• lycka 4

Usch va gör jag vaken ? Vaknar jätte pigg kl 04 har ätit en smörgås då jag blev vrål hungrig! Riktigt sommar regn har vi haft i natt m åska . Nä borde sova

• lycka 4

Nämen oj oj , snart får du snusa bebbe :)

Svar på tråden Juni-barn