Juni-barn
Jag har gått upp 8 kilo vilket är helt otroligt, jag har gått upp mer med dom andra tre. Barn 1 30 kilo å dom andra två mellan 22 till 25 kilo.
Jag har gått upp 8 kilo vilket är helt otroligt, jag har gått upp mer med dom andra tre. Barn 1 30 kilo å dom andra två mellan 22 till 25 kilo.
Det är ett tecken för vissa ja ;)
Elskling hur går det? Kanske är nått på g? Nä man behöver inte ha förvärkar tillsammans m sd
Massa kärlek till er alla underbara mammor idag både till er med barn på utsidan å er med barn på insidan ;) ni är fantastiska
30 dagar kvar till mitt snitt, nu känns det verkligen som ner räkning, usch börjar bli riktigt nervös
Men om du känner att du vill åka in gör det elskling dom kan inte neka dig å komma, jag tror inte du har förvärkar utan riktiga värkar
Grejjen är ju det att det som kan vara förvärkar för en person behöver ju absolut inte vara det för en annan .
Jag hade också vidriga förvärkar med nummer ett . Höll i sig en månad gick över tiden två veckor. Helt hemskt
Åhhh grattis elskling , tänk jag kände det på mig :)
Usch vilken molvärk jag har , mina sd är nästan borta men jag har ju fått förvärkarna nu istället. Jag tycker verkligen det gör ont när Lill fisen rör sig nu aj :(