Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Jag har gått upp 8 kilo vilket är helt otroligt, jag har gått upp mer med dom andra tre. Barn 1 30 kilo å dom andra två mellan 22 till 25 kilo.

• lycka 4

Elskling hur går det? Kanske är nått på g? Nä man behöver inte ha förvärkar tillsammans m sd

• lycka 4

Massa kärlek till er alla underbara mammor idag både till er med barn på utsidan å er med barn på insidan ;) ni är fantastiska

• lycka 4

30 dagar kvar till mitt snitt, nu känns det verkligen som ner räkning, usch börjar bli riktigt nervös

• lycka 4

Men om du känner att du vill åka in gör det elskling dom kan inte neka dig å komma, jag tror inte du har förvärkar utan riktiga värkar

• lycka 4

Grejjen är ju det att det som kan vara förvärkar för en person behöver ju absolut inte vara det för en annan .

• lycka 4

Jag hade också vidriga förvärkar med nummer ett . Höll i sig en månad gick över tiden två veckor. Helt hemskt

• lycka 4

Åhhh grattis elskling , tänk jag kände det på mig :)

• lycka 4

Usch vilken molvärk jag har , mina sd är nästan borta men jag har ju fått förvärkarna nu istället. Jag tycker verkligen det gör ont när Lill fisen rör sig nu aj :(

Svar på tråden Juni-barn