Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Ensortsmamma skrev 2012-05-10 09:54:35 följande:
    Jag stod inte med:(
    Har bf 24/6 men blir igångsatt 14/6
    Du har nog inte skrivit in dig alls för jag hittade inte dig i gamla listan heller. Men såklart du ska stå med.
    RocketQueen skrev 2012-05-10 10:20:00 följande:
    haha nädå nu såg jag! Men listan är ju skriven innan man hade rul så man har ju fått nytt datum, plus att vi är många som bytt namn., Klart jag inte hittade mig
    Just det, det tänkte jag inte på, att några bytte namn förut när det var struligt.. Tur att du fanns med iaf

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd

Zenoble - min skötväska är från stadium, 99:-

Baby1112 - min dotter föddes i 37+2 och hade också kolik. Sammanträffande

Frökenfräken - jag sitter en del vid datorn och så sover jag ganska mycket. . De dagar jag har energi så syr jag lite och bara typ diskar och städar det jag inte orkat de andra dagarna.

Lycka4 - Grattis!!!!

• MissFörstånd

Gammelmamma - skönt att dagen är över!

Baby1112 - spännande för dig!!

Zvartaliljan - skönt att ni får åka hem!

Zenoble - ja jag gillar den faktiskt, den är lätt värd pengarna och det får plats massor.

Idag har jag lite molvärk till och från, är jättetrött i ryggen och har andnöd typ hela tiden. Suck!

• MissFörstånd
    Ensortsmamma skrev 2012-05-12 05:23:44 följande:
    Suck för att inte kunna sova, sammandragningar och pollen besvär, ska gå och ställs mig i duschen nu..

Har du inte tagit någon allergimedicin än eller är du jätteallergisk?

Jag behöver er hjälp! Jag har aldrig haft varken sd eller förvärkar så HJÄLP! Igår hade jag lite molvärk i magen, kände inget inatt men tog två alvedon innan jag la mig pga smärta i höften. Nu på morgonen har jag lite ont bak i ryggen och molvärken är tillbaka. Gjorde så ont när vi åt frukost så jag fick lov att gå från bordet och andas lite. MEN samtidigt så bökar bebisen runt som bara den och magen ser ut som hela havet stormar! Är det då bara bebisens rörelser som gör ont, för det ilar och trycker neråt eller är det ngn typ av sd/förvärk? Går in i v.37 (36+0) imorgon.       
  • MissFörstånd
    RocketQueen skrev 2012-05-12 10:32:30 följande:
    Jag hade en sån dag i veckan, typ i tisdags tror jag att det var. Det tryckte på neråt hela tiden och ilade i ljumskarna och till och med krampade. Sen när jag kom till bm i torsdags så hade lillkillen fixerat sig så det var antagligen det jag kände. Och nu känner jag liknande varje kväll, detta tryck ner mot bäckenet! Molvärk har jag bara haft ett par gånger och det har gått över med alvedon. 36+2 nu och jag är sååå otålig! Vill att bebis kommer nu!!!
    Ah det kanske är nått sånt då som är på gång. Var hos bm i måndags och då var huvudet rörligt så kanske det håller på att fixeras. När jag går runt här hemma så är det som att det gör ännu ondare och magen blir hård och står ut åt något håll.
  • MissFörstånd

Bebisen har varit aktiv och rört sig HELA dagen idag, det brukar den inte göra. ont som f*n!! Molvärk i rygg och mage, försvann typ en timme med alvedon. Hoppas dock inte kg får en lugn bebis i flera dagar efter den här dagen.

• MissFörstånd

Jag vet inte om det är slemmisen på mig men under flera veckors tid har jag, speciellt på morgonen, haft som gula snor-flytningar.

Nu gör det inte lika ont i magen men det kommer och går.

Svar på tråden Juni-barn