Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Ensortsmamma - jag blev igångsatt med dottern. De sätter dropp och sen är det "bara" att vänta.

Lina - kramar till dig!

Bumman - jag skriver också upp alla siffror i mobilen direkt när jag går från bm, tycker det är kul att ha.

Frågade bm sist om det var några papper jag skulle ha med mig till fl och det var det inte. Möjligtvis en planering och självklart id-kort, annars inget. Bor i Dalarna.

• MissFörstånd
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-05-10 08:23:34 följande:
    Tänkte på en sak med BF-listan...det är väldigt många med på listan som inte är aktiva i tråden. Det tycker jag känns lite konstigt...man har ju ingen aning om vem dem är. Ska vi rensa eller vad tycker ni andra?

För mig är det helt ok med en rensning, har funderat på det jag också ett tag.
    ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd
    Pluttan skrev 2012-05-10 08:41:37 följande:
    Jag brukar också fråga efter värden som bm tar.
    Jag skriver graviditetsdagbok och vill ha allt nedskrivet där.
    Så roligt att gå tillbaka och läsa hur man har varit under graviditeten.
    Man glömmer tyvärr en hel del annars efter ett tag.

Det är säkert en del som är med på bf-listan som inte är aktiva
    i tråden längre.
    Så den får gärna rensas för min del.
    Jag kom ju in lite senare i tråden och skrev därför till mig själv.
    Hoppas det var okey.
    Klart att det är okey att du är med på listan. Det är kul om alla som är aktiva och faktiskt skriver här är med. Men måååånga är inte med längre.
  • MissFörstånd

NU jag jag rensat listan lite på namn som jag inte känner igen. OM jag har råkat tagit bort någon som är aktiv så ber jag tusen gånger om ursäkt och då är det självklart bara att skriva in sig i listan igen! Hoppas verkligen ingen tar illa upp.

• MissFörstånd
    Elvis Mamma skrev 2012-05-10 08:58:27 följande:
    Drömde inatt att jag födde en son, att dom sett fel på ultraljudet Födde honom helt lugnt hemma i vardagsrummet, sen la jag honom i en filt å GICK hela vägen till BB, super stor var han, såg ut som en två månaders med massor av hår ska bli skoj å se sen om jag kommer föda en jätte
    Hihi vad kul! Drömmar kan göra både nytta och göra så att man blir lite skraj
  • MissFörstånd

gammelmamma skrev 2012-05-10 09:26:14 följande:
    Skönt att det verkar ha gått bra för Agnes, tack för uppdateringen.
    JAg står nog inte ens med på listan, hur gör man?
    Idag blir mitt första barnbarn 3 månader och min första dotter 22 år! Kalas i kväll:)  

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html kopiera listan och skriv in dig och klistra in den igen. Kolla gärna så det blir att namnen står under varandra så det inte blir så rörigt. Jag måste kopiera in i Word för min dator fattar inte annars
    Ensortsmamma skrev 2012-05-10 09:38:10 följande:
    De märks att det börjat närma sig nu, inatt drömde jag att mitt vatten gick efter jag vart på toa. Sen vaknade jag och behövde gå och kissa men vågade inte ifall vattnet skulle gå. Haha!

Vart hittar man den där listan? Minns inte ens att jag har sett någon?
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html
Svar på tråden Juni-barn