Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barn

Tesssi skrev 2012-04-26 11:23:31 följande:
    Så brukar jag också få ibland. Men jag tycker ofta att magen är hård numera. Vet inte om det beror på sammandragningar och att Mini ligger och trycker rumpan uppåt?!
    Min mage är också ofta hård men jag kan inte heller säga om det är sd eller rumpan
    Essence skrev 2012-04-26 11:24:41 följande:
    Jävla hormoner!

Jag var lite nedstämd idag därför att det inte går så bra med c-uppsatsen. Min sambo frågade mig om jag ville följa med på stan, men eftersom jag måste skriva en massa så kunde jag inte. Då blev jag ledsen för att han har en sån tråkig flickvän som aldrig hittar på något roligt med honom. Sen kramade han mig länge innan han skulle gå, och då blev jag ännu mer ledsen för att jag inte har tvättat håret idag och jag tyckte så synd om honom för att han hade borrat in näsan i min nacke och säkert tyckte att mitt hår luktade bajskorv. Så nu gråter jag för att jag är en illaluktande, tråkig, tjock och klumpig hormonhäxa. Haha. :(
    Jag kan inte låta bli att skratta när jag läser ditt inlägg, men jag känner exakt igen mig. Det är INTE lätt med alla hormoner som stökar i kroppen! Kramar till dig

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd

De där röda byxorna från hm, hur är dem i längden? Jag brukar ha 38/40 men jag antar att de är för korta. Vill ha innerbenslängd på helt 84-85 cm.

• MissFörstånd

Baby - exakt samma här. Jag säger också st det är en evighet kvar och alla säger : nä men det går ju fort. Då börjar jag tvivla på om de själva varit gravida någongång. Jag blir inte ens lite peppad av den kommentaren .

Essence - tack för dig svar. Jag menar de långa, men kom på att det är kanske onödigt att köpa de med bara fem veckor kvar.

Lycka - tack för ditt svar också, jag har inte sett de korta... Hur är de i midjan, kan man ha de efter förlossningen? Annars vet jag inte..

• MissFörstånd

Lina - tyvärr är jag inte synsk, hade gärna hjälpt dig annars

Idag är det kalasväder här, 12 grader och sol. Vi har varit ute hela fm och nyss ätit lunch. Nu är jag helt slut och då åkte sambon och dömde hockey och kommer hem inatt. Dottern ska på dans snart så det är väl bara att le...

• MissFörstånd

Jag misstänker också att slemproppen börja lossna här, men det är så lite varjedag och inga Sd så jag räknar inte mer något .

Bebis har varit så lugn både igår och idag men nu när jag satte mig i soffan blev det fart utav bara den! Tror att jag märker tydligare på helgen om den är lugn för jag rör mig mer då och vilar inte lika mycket. Så bebisen passar väl på att sova

Svar på tråden Juni-barn