Juni-barn
Jag försöker också njuta nu, när det är skapligt väder. Vet dock inte om det är mitt sista barn men man kan ju passa på att nuta fullt ut ändå

Ang. kommentarer om magen så får jag det också. När någon säger tjockis så svarar jag: tack detsamma! Har glimten LITE i ögat men försöker ändå pika tillbaka. Eller om de säger vad stor mage du har/tjockis så säger jag: Jag har iaf en anledning till det...
Jag har varit kraftigt överviktig förut och det vet alla så jag förstår inte ens varför de ska kommentera. Nu är jag dock normalviktig när jag inte är gravid , men det är tydligen helt ok att kommentera ändå. Jag VET att magen har växt mycket nu senaste veckorna men det är väl bra?! Bebisen växer..
Pluttan - haha det var kul med lågt i tak .
Vi har ett acta graco babyskydd, hade lika till dottern och vi var supernöjda. Det viktigaste för oss är att det är bas till.
Ikväll är jag på sjukt dåligt humör. Dottern på 4,5 år vägrar somna. Ligger bara och ropar på mig, sjunger HÖGT.. Sambon åkte precis på bowling och jag äter godis och är grymt sur..
Förbannade skitfullmåne! Sovit så otroligt dåligt inatt! Varit vaken från halv två till halv fem.. Skit säger jag bara och nu ska vi ut och promenera på marknaden... Humöret är inte på topp idag heller. Sambon var på fest igår och jag bad honom ta det lite lugnt för man vet ju aldrig vad som händer, det är bara 34 dagar till bf.Han kom hem skitfull och jag är besviken och surig, mest för att jag låg hemma och kände mig som en ful, tjock strandad val!
V 36!!!
Pluttan - Jag förstår inte ens varför man ska få lov att säga till, vet de inte när det är dags?! Kommer det som en överraskning att bebisen kommer snart?! Vi hade kommit överens om att Valborg var sista "festen" men icke. Jag tror han vet att han ligger på minus iaf .
Pluttan - ja min sambo brukar inte dricka så mycket men nu vet jag inte vad det har varit. Hoppas det är slut på det nu iaf.