Juni-barn
Förresten: rolig ide att skapa en ny grupp med färdiga bebisar:) Hoppas jag kan börja skriva där snart;)
Förresten: rolig ide att skapa en ny grupp med färdiga bebisar:) Hoppas jag kan börja skriva där snart;)
Jag vill gärna ha med lypsyl och kanske kortlek eller korsord till förlossningen. Lite egna kläder och lite ansiktskräm och lite smink. Hudlotion eftersom jag hatar att vara torr i huden. Sköna skor eller tofflor.
Å jag längtar så tills i morgon em, vill ha ett datum, helst NU! Hoppas allt ser bra ut så att vi slipper vänta för länge. Har bakat bullar och ryttarkakor så nu har vi nåt i fall bebisen kommer:)
Är det någon som har eller ska föda på KSS i Skövde?
Jag säger som alla andra, välkomna ni nya och stort grattis till pojken.
Oj vad det skrivs flitigt, kul:) Jag har inte haft i gång datorn på några dagar och hade massor att läsa i kapp.
Först till er två som har klåda och svullnad. RING direkt, det var det min dotter inte gjorde när hon skulle ha sin flicka. JAg vet inte om ni kommer i håg men hon tyckte att det var vanliga gravidåkommor och väntade så länge så hon och Agnes höll på att dö!!! Bättre att ringa en gång för mycket. Vill inte skrämmas men det var så otäckt, jag vill er bara väl.
I onsdags var jag till läkaren för att få ett datum för snitt, det blev mycket frågetecken så i morgon ska de ringa igen. Hoppas på ett lite tidigare datum än vad jag fick i onsdags:) Grattis till er som har fått era älsklingar och grattis till er alla som känner att det är på g:) Jag har endel förvärkar men inget som jag tror betyder att det är på g. Har varit på Öland i helgen, det har varit så skönt med lite miljöombyte men nu säger kroppen i från ordentligt.
Ni som har foglossning; har ni fått värk resp sömntabletter? i så fall vad?