Juni-barn
47 dagar kvar, sen blir det ju lite tidigare:)
47 dagar kvar, sen blir det ju lite tidigare:)
Jag använder också fårskinn, eller lammskinn är det väl jag har. Helt suveränt.
Uddabus: skönt att höra att det är fler än jag som inte har handlat. Det värsta är att jag har absolut inte köpt nåt och har ingen energi och det verkar som hjärnan har tagit semester också. Vad ska man köpa? Vad jag än säger till mannen att vi ska köpa så får jag till svar att det kan vi väl ta sen när den har kommit, det är lite stressande. Vi har endel kvar sen dottern som är 3 i sommar men jag vet liksom inte.
Jag tror jag har lite för mycket omkring mig för den lilla orken jag har. Denna helgen är det 30 årskalas och målning av huset, nästa helg är det sonens 20 årsfest, sen är det begravningen av min pappa, sen är det kristi himmelfärd och sen är det dags för samtalet om när snittet blir. Eftersom jag är helt beroende av hjälp om jag ska i väg och handla så måste det göras på helgerna, hm. Lite gnäll blev det här.

Skinnen går att tvätta i maskin men de blir inte riktigt lika mysiga efteråt:( Jag har i och för sig inte borstat mina. Mycket går att torka bort för hand innan man tvättar
På tal om sjukskrivning och vab, är det någon som vet om mannen kan vårda treåringen när jag har blivit snittad? När min dotter fick urakut snitt fick INTE hennes sambo vårda barnet även om hon inte fick lyfta något.