Juni-barn
Då är ju du expert på snitt, vad ska man tänka på? Jag är ju helt nybörjare på detta. Enda erfarenheten är min dotters snitt, men det var urakut så det går säkert inte att jämföra.
Nu har jag förresten bestämt mig för när jag ska börja greja med bebissakerna. När jag har fått veta datum ska jag plocka fram och köpa allt. Kläder väntar jag med tills jag vet könet:)
vad skönt att vändningen gick bra:)
I morgon är det 20årskalas för sonen sen är det "bara" begravningen kvar innan jag ska börja förbereda inför bebisens ankomst.
Jag har jättemycket sammandragningar och en del förvärkar, det har jag haft alla gånger. Det känns lite tidigt bara, jag här nästan 6 veckor kvar till bf
Nu var 20 årskalaset över och jag är däckad. I morgon kommer jag inte kunna röra mig, men lite skönt att det är över och en nöjd son blev det också:)
På tal om fullmåne så påverkar det mig jättemycket, har alltid trott att jag är lite knäpp men ju mer man pratar om det ju mer förstår man att det är många som påverkas.
Tjejen har sovit hos farmor i natt. Vi har inte haft henne borta över natt mer är en gång förut, då sov hon hos sin storasyster, så det kändes lite konstigt. Vi kände att vi behövde ha nån reserv om vi behöver barnvakt vid födseln. Jag har inget hört så det verkar ha gått bra. Synd att man inte sover så bra pga värken annars hade man fått en hel natts sömn för första gången på väldigt länge:)
Längtar nu, om två veckor får vi veta när den lill* kommer.