LillaGrynet skrev 2012-05-20 21:13:30 följande:
Gammelmamma: Jag ska absolut ringa imorgon till min BM.. Känns skumt och ringa förlossningen nu för klådan?! Sen har jag ju vatten i kroppen också men inga mängder om man jämför hur jag hade när jag vänta sonen.. Väntar en flicka nu enligt UL:)
Bra, då slipper jag vara orolig;)
Ensortsmamma skrev 2012-05-20 22:03:56 följande:
Gammelmamma: honom har jag med haft, han är duktig men tyckte han mest ville "skynda" på samtalet då vi var där. Så himla jobbigt med måste vara för dig att behövs åka rullstol, lider med dig :( hoppas de hjälper dig imorgon så att du får ett nytt datum.
Ja man är väl extra känslig nu. Den andra läkaren jag hade sa att de normalt snittar 7-10 dagar innan men att de sedan tar hänsyn till hur jag mår. När Leijon sen gav mig 8 dagar innan kändes det som ett hån. JAg gick in på toa efter och grät. Han svarade väldigt stressad, forsherat och nonchalant på våra frågor. jag fick nya värk och sömntabletter och ett löftte om att få höra av mig igen om de inte hjälpte. På fredagen ringde jag min bm för att boka in en ny tid och be om en ny lapp för sterilisering och då brast det för mig. Hon känner mig ju väl, jag har haft henne med tre av mina fem graviditeter, så hon vet att jag inte gnäller i första taget, Håll alla tummar för mig i morgon:) Jag vill absolut tala om att jag vet att han är duktig men han passar inte mig