• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • Primrose

Folk betalar glatt en förmögenhet för bilar och bilarnas drigt. Jag är fotgängare (och kommunaltåkare) ... så skor är bra.

• slinkywookie
    Primrose skrev 2011-10-01 02:03:09 följande:
    PS. MBT-skorna kostade 2500kr.
    Har sana ocksa, fast mina var inte riktigt sadar dyra.

Enbart om skorna var nagot jag visste skulle anvandas mycket, snygga och skona skulle jag projsa flera tusenlappar for dom. Som Louboutin eller Choo, som ar skona men o andra sidan, hur ofta gar jag i sapass hoga klackar... Vart pengarna da? Nja.
  • Titanica

Runt 2000 och da pa vintersko eller stovlar. Hade aldrig i livet lagt sa mycket pengar pa pumps!

• Morcheeba

Absolut. Nu har jag dock inte ekonomin för det, men när jag har pluggat färdigt och pengarna börjar trilla in så skulle det inte alls kännas konstigt.

Däremot skulle jag nog aldrig lägga det på ett par högklackade. Men ett par rejäla vinterkängor eller ett par toksnygga läderstövlar - visst! Har dessutom lagt mer pengar på enskilda klädesplagg tidigare.

• netza

Allting är ju relativt. Hade jag ekonomin att jag utan problem kan undvara 3500 för ett par skor hade jag gjort det, men idag ser inte min ekonomi ut så.

• MrsElvisPresley

Ja, det skulle jag kunna göra OM jag visste med mig att jag skulle använda skorna ofta och att de satt skönt på foten, har hänt med alldeles för många skor att jag använder dem en gång, och sedan står de bara i garderoben... Lite onödigt.

• SilverLadyG

max 1000 kr för ett par skor.

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?