• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • tricky
    SilverLadyG skrev 2011-10-01 09:27:24 följande:
    Efter att ha läst tråden, att ändå är ganska så många beredda att lägga över 2500 kr på sina skor, undrar jag, lyxfällan varning? Handlar ni skor på kredit?
    Haha lyxfyllan varning. Sosse. Vissa har rad helt enkelt.
  • 3 barns mamma84

om jag var molijonär så visst men nu är jag en vanlig mamma så NEJ köper skor för max 200-300 då håller dom stövlarna men annars loppis haha

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Perry the Platypus

Nej, jag är alldeles för snål.

*gäsp*
  • rockaroll

jag kanske skulle kunna betala 1500kr för ett par skor, men då ska de vara jääääkligt sköna, snygga och framför allt hållbara!

• neeext

Nej, haha. Skulle aldrig lägga ut så mycket pengar på ett par skor. Inte ens ett klädesplagg!

• Gurkburk

Det har hänt. Gillar jag ett par skor riktigt mycket och det är bra kvalitet kan jag tänka mig att betala upp till 5000 kr. Kan garantera att det inte är någon risk för lyxfälla här inte. Jag har råd helt enkelt och sköter min ekonomi. Handlar inte på kredit.

• skorpionen80

Qlady - Varför antar du att alla lever på existensminimum och inte har råd att lägga några tusenlappar på något man vill ha utan att ta kredit?

• Hey you

Never!  De dyraste skor jag köpt är min träningsskor och de gick på 800.

• Zimlis

Never!! Mina skor ska vara sköna bekväma och gärna under 1000:- och faktum är att de flesta skor jag har ligger i 5-600 :- klassen och är både fina och comfortabla.

Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • krokus

Jag kan betala upp till 15000 kr för ett par skor bara de håller! Aldrig för ett par som på bilden däremot, de är inte i min smak.
    Men jag blir knäpp på att behöva köpa nya skor varannan säsong för att det är så crappy kvalitet.

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?