• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • prospicientia

Alltså problemet med billiga skor som ni talar om är ju att sulorna är så dåliga. En annan sak är ju att de inte är stabila, utan hafsiga. Man misshandlar fötterna helt enkelt. ... men finskor köper man ju däremot av andra anledningar, men även där får man ju betala lite mera för en bättre sko.

• LivL

Ärligt talat, den som lägger mer än 1 500 kr på ett par skor måste ju vara redigt dum i huvudet. Tycker jag iaf.

• Fröken Smilla

definitivt inte. Rent slöseri då det finns riktigt bra skor att köpa till ett mycket bättre pris! Max 1500 kr här.

• Naoko
    LivL skrev 2011-10-01 15:59:32 följande:
    Ärligt talat, den som lägger mer än 1 500 kr på ett par skor måste ju vara redigt dum i huvudet. Tycker jag iaf.
    Varför just 1500?
  • skorpionen80
    LivL skrev 2011-10-01 15:59:32 följande:
    Tänka sig, jag tycker att de som köper billiga skor måste vara bra dumma i huvudet... Varför gå runt i hårda obekväma skor som förstör både fötter och rygg när det finns bra skor för en vettig peng att köpa? Tycker jag.
  • prospicientia
    Naoko skrev 2011-10-01 16:04:07 följande:
    Varför just 1500?
    Inte lätt att hitta vandringskängor för det priset. ... om de nu inte rear ut dem. Men sen gäller det att underhålla dem och där har jag gjort många misstag genom åren.
  • La Lola
    skorpionen80 skrev 2011-10-01 16:08:45 följande:
    Tänka sig, jag tycker att de som köper billiga skor måste vara bra dumma i huvudet... Varför gå runt i hårda obekväma skor som förstör både fötter och rygg när det finns bra skor för en vettig peng att köpa? Tycker jag.
    Måste det ena utesluta det andra?
    Varför skulle vi som inte lägger ner en förmögenhet välja osköna skor? Obestämd
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Naoko

Jag förstår faktiskt inte behovet att utpeka folk som märkliga.

Jag tycker inte att det är det minsta konstigt att köpa dyra skor om man har råd men man behöver inte betala flera tusen för ett par fotriktiga vardagsskor om man inte vill 

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?