• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • OnlyOne
    Surkärring skrev 2014-01-17 21:41:27 följande:
    ja lite så. Man kan skippa att titta på serien i flera månader men ändå snabbt hänga med när man börjar följa igen. 

Jag började följa serien när jag var mammaledig med min äldste (25 år sedan) Har sett periodvis under åren men tittar ytterst sällan numera utan läser istället nån summering av avsnitten på en hemsida då och då. Välbekant och tryggt, inga stora förändringar,förutsägbart och mysigt som ett par väl ingångna gamla tofflor.
    Jo, så är det faktiskt. Däremot har det skett en hel del förändringar vad gäller skådespelarna. Det är numera bara Brooke, (delvis) Thorne och Eric kvar från originaluppsättningen.

Lite kuriosa som jag snappade upp på Instagram. "Caroline" är tydligen med barn med en av skådisarna som kommer längre fram i serien. Vi kan alltså snart förvänta oss att Caroline och RIck blir föräldrar.
  • Valkyria75
    OnlyOne skrev 2014-01-17 22:19:15 följande:
    Jo, så är det faktiskt. Däremot har det skett en hel del förändringar vad gäller skådespelarna. Det är numera bara Brooke, (delvis) Thorne och Eric kvar från originaluppsättningen.

Lite kuriosa som jag snappade upp på Instagram. "Caroline" är tydligen med barn med en av skådisarna som kommer längre fram i serien. Vi kan alltså snart förvänta oss att Caroline och RIck blir föräldrar.

Är brooke verkligen original? Jag vill minnas att det var en annan skådis precis i början?
  • Queenie70
    OnlyOne skrev 2014-01-17 22:19:15 följande:

Du har ju även ridges första kärlek Caroline med, fast hon idag spelar mamma till "nya" Caroline.
  • OnlyOne
    Valkyria75 skrev 2014-01-17 23:01:15 följande:

Är brooke verkligen original? Jag vill minnas att det var en annan skådis precis i början?
    Nej, det har alltid varit Katherine Kelly Lang som har spelat Brooke. Ett tag tog de in en vikarie men annars har det varit hon.
    Queenie70 skrev 2014-01-17 23:15:19 följande:

Du har ju även ridges första kärlek Caroline med, fast hon idag spelar mamma till "nya" Caroline.
    Just det. Henne hade jag tillfälligt glömt bort.
  • Valkyria75
    OnlyOne skrev 2014-01-19 21:22:18 följande:
    Nej, det har alltid varit Katherine Kelly Lang som har spelat Brooke. Ett tag tog de in en vikarie men annars har det varit hon.Just det. Henne hade jag tillfälligt glömt bort.

Ok, det var vikarien som var brooke när jag började titta på serien och jag trodde felaktigt att jag hade sett den från början... :)
  • hannapanna84

Någon som kan hjälpa mig med vad låten heter och vem artisten är, det gäller låten som Liam hade i videon till Steffy artisten sjunger nåt med stay with me, stay with me....

• Mamma till 5 underbara barn

Vart har Taylor tagit vägen ? Kommer hon tillbaka?

• Mamma till 5 underbara barn
    hannapanna84 skrev 2014-02-13 21:38:59 följande:
    Någon som kan hjälpa mig med vad låten heter och vem artisten är, det gäller låten som Liam hade i videon till Steffy artisten sjunger nåt med stay with me, stay with me....

Denna kanske Danity kane - stay with me
Svar på tråden Glamour