• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • mion
    Queenie70 skrev 2013-10-17 22:13:09 följande:
    Hur kan NÅN som sett senaste avsnitten hejja på taylor. Snacka om oproffsig vidrig människa. Först stjäla sjukhusjournaler sen komma till sin klients fest för att inför alla göra stora privata avslöjanden inför alla på festen, fast man vet att klienten nyligen kommit ur en djup depression samt har hjärtbesvär, och dessutom ha mage att låtsas att man är moralens väktare och att det är för klientens bästa. Säga vad man vill om brookes moraliska kompass, men hon har i alla fall ett gott hjärta.
  • Mr p daddy

Hahaha! On a break (klassisk vänner-kommentar) :)

Tänkte bara kolla så ni veeet att det bara är skådespelare va? Att deras utseende tillexempel inte är kopplat till deras karaktärs personlighet ;)

När kommer Ridge tillbaka? Och blir Liam och Hope tillsammans tillslut lr hamnar hon me dusch i ljungeln-killen?

• mion
    Mr p daddy skrev 2013-10-18 14:41:42 följande:
    Hahaha! On a break (klassisk vänner-kommentar) :)

Tänkte bara kolla så ni veeet att det bara är skådespelare va? Att deras utseende tillexempel inte är kopplat till deras karaktärs personlighet ;)

När kommer Ridge tillbaka? Och blir Liam och Hope tillsammans tillslut lr hamnar hon me dusch i ljungeln-killen?
    Joooo vi vet =)   Men det skulle verkligen behövas tycker jag ändras stuk på dela konceptet...  Men dock skönt o ha nåt att klaga på haha    Skrattande
  • scars1212

Jätte bra avsnitt. Brooke får det hon förtjänar. Det var på tiden. Håller med Taylor, själv är jag också trött på Brooke och hennes krokodil-tårar. Synd att detta var Taylor's avsnitt :(

• soffliggaren

Snälla Hope ta nu djungel killen och låt Liam va ifred. Liam sluta säg till Hope att du älskar henne för att senare säga samma sak till Steffie.

Bill din lilla råtta Skrattande

Jaha är killen Liams bror nu helt plötsligt och hans mamma den döde exfrun ? Glamour...

• Queenie70

Har inte skogskillens mamma varit med förut? För länge sedan...

• soffliggaren
    Queenie70 skrev 2013-11-01 18:20:16 följande:
    Har inte skogskillens mamma varit med förut? För länge sedan...
    Visst har hon väl det ? Kan inte placera henne eller är det i någon annan såpa ?
  • soffliggaren

Melrose Place..typen som är en psykotisk ex till Amandas kille i Melrose. Han är mannen som är Marone i Glamour. Jag är säkert ute och cyklar Skrattande

• OnlyOne

Ridge kommer tillbaka men i form av en ny skådis. Läste om det på Twitter.

Men vad faen... Katie vd helt plötsligt?

Svar på tråden Glamour