• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Tihi
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-01-14 18:30:03 följande:

Ok äcklig på vilket set bara va du tycker eller gör han något ? Blir de inte Liam och Hope igen ? Hur tar Liam det?
    Han har noll respekt för alla och allra minst respekt för Liam och Hopes relation. Han börjar kalla sig Mr Wyatt Spencer 10 minuter efter att han träffat Bill och går in på Spencer Publications som om han äger stället. Han kysser Hope i hennes och Liams hem och tycker att han ska bo där istället för i sin egen bostad och han är bara allmänt överlägsen och dryg. Bläää! Hope ska jag inte ens börja prata om... Kräks

Liam försöker få henne tillbaka förstås men det har inte lyckats än iaf.
  • Mamma till 5 underbara barn
    Tihi skrev 2014-01-14 18:38:38 följande:
    Han har noll respekt för alla och allra minst respekt för Liam och Hopes relation. Han börjar kalla sig Mr Wyatt Spencer 10 minuter efter att han träffat Bill och går in på Spencer Publications som om han äger stället. Han kysser Hope i hennes och Liams hem och tycker att han ska bo där istället för i sin egen bostad och han är bara allmänt överlägsen och dryg. Bläää! Hope ska jag inte ens börja prata om... Liam försöker få henne tillbaka förstås men det har inte lyckats än iaf.

Jo håller ju med dig men inte reagerat så värst då alla är rätt vidriga ! Hur långt fram har du set? Här planeras de bröllop och Brooks och Bill bor ihop
  • Tihi
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-01-14 18:50:31 följande:

Jo håller ju med dig men inte reagerat så värst då alla är rätt vidriga ! Hur långt fram har du set? Här planeras de bröllop och Brooks och Bill bor ihop
    Brooke och Bill är inte ihop nu. Han tjatar men hon säger nej för att Ridge är tillbaka men Ridge och Katie får nog ihop det väldigt snart misstänker jag. Bill bad att få Katie tillbaka nu för att Brooke tyckte det var en bra idé men hon sa nej. Ridge vill inte ha Brooke längre för att han tycker att Bill och Brooke har varit så vidriga mot Katie.
  • Mamma till 5 underbara barn
    Tihi skrev 2014-01-14 18:58:19 följande:
    Brooke och Bill är inte ihop nu. Han tjatar men hon säger nej för att Ridge är tillbaka men Ridge och Katie får nog ihop det väldigt snart misstänker jag. Bill bad att få Katie tillbaka nu för att Brooke tyckte det var en bra idé men hon sa nej. Ridge vill inte ha Brooke längre för att han tycker att Bill och Brooke har varit så vidriga mot Katie.

Ojoj Vilka intriger
  • OnlyOne

Äh, klart Brooke och Ridge blir tillsammans igen. Nu ska de väl bara dra ut på den storyn i1000 avsnitt.

• Tihi
    OnlyOne skrev 2014-01-14 22:56:29 följande:
    Äh, klart Brooke och Ridge blir tillsammans igen. Nu ska de väl bara dra ut på den storyn i1000 avsnitt.
    Jag hoppas faktiskt på Katie och Ridge. Hjärta
  • Queenie70

Vad tycker katies fans om att

Moralens okrönta drottning använder ett oskyldigt barn som vapen då :)

• mion

hela situationen är löjligt utdragande....  kom med nåt nytt liksom!!!

• Queenie70
    mion skrev 2014-01-17 21:19:01 följande:
    hela situationen är löjligt utdragande....  kom med nåt nytt liksom!!!

Det är ju det som är själva charmen samma sak år ut och år in, tryggt och välbekant och helt utan krav på nån som helst intellektuell förmåga..
  • Surkärring
    Queenie70 skrev 2014-01-17 21:21:43 följande:

Det är ju det som är själva charmen samma sak år ut och år in, tryggt och välbekant och helt utan krav på nån som helst intellektuell förmåga..
    ja lite så. Man kan skippa att titta på serien i flera månader men ändå snabbt hänga med när man börjar följa igen. 

Jag började följa serien när jag var mammaledig med min äldste (25 år sedan) Har sett periodvis under åren men tittar ytterst sällan numera utan läser istället nån summering av avsnitten på en hemsida då och då. Välbekant och tryggt, inga stora förändringar,förutsägbart och mysigt som ett par väl ingångna gamla tofflor.
    Endast döda fiskar följer strömmen
Svar på tråden Glamour