• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Lindsey Egot the only one

Jag kollade på Glamour när jag var mammaledig 1995-1998 samt 2000 och 2003. Den där Brook verkar ha knullat tre generationer Forester nu. Först Ridge, sedan pappa Eric (där hon fick Eric Junior, sedan Thorn och nu Ridge son Thomas.

Det är verkligen intriger på hög nivå! Plus att hon hunnit ligga med sin äldsta dotters man som hon fick Hope med osv.

• Surkärring
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-14 23:01:09 följande:
    Jag kollade på Glamour när jag var mammaledig 1995-1998 samt 2000 och 2003. Den där Brook verkar ha knullat tre generationer Forester nu. Först Ridge, sedan pappa Eric (där hon fick Eric Junior, sedan Thorn och nu Ridge son Thomas.
    Det är verkligen intriger på hög nivå! Plus att hon hunnit ligga med sin äldsta dotters man som hon fick Hope med osv.
    var knullade hon thomas?
    Gjorde de verkligen eller var det de där bären som fick dem att tro de knullat?

(kommer inte ihåg de avsnitten i detalj då det var länge sedan..så gjorde de eller gjorde de inte? eller har jag missat något?)
    Endast döda fiskar följer strömmen
  • Lindsey Egot the only one
    Surkärring skrev 2014-02-14 23:20:51 följande:
    var knullade hon thomas?
    Gjorde de verkligen eller var det de där bären som fick dem att tro de knullat?

(kommer inte ihåg de avsnitten i detalj då det var länge sedan..så gjorde de eller gjorde de inte? eller har jag missat något?)
    Det vet man inte riktigt vad som hände faktiskt pga de där bären. Men hon verkar sära på benen för alla som bär namnet Forester. Skulle inte förvåna mig att hon skulle köra på incest också i ett kort ögonblick
  • Queenie70

Nej brooke och thomas låg inte med varandra. Stephanie den äldre övertalade thomas att påstå det, i utbyte mot ett löfte om hennes aktier i testamentet. Brooke som inget mindes då hon ätit av bären fick länge tro att hon legar med thomas innan sanningen kom fram.

• Surkärring
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-14 23:41:51 följande:
    Det vet man inte riktigt vad som hände faktiskt pga de där bären. Men hon verkar sära på benen för alla som bär namnet Forester. Skulle inte förvåna mig att hon skulle köra på incest också i ett kort ögonblick
    hahaha nej lite så faktiskt.

Serien är väldigt förutsägbar. Undrar vad som händer näst eller nej kanske inte ...

Eller kanske dag för en liten twist :

Brooke inleder ett förhållande med sonen (RJ?)  fru (han måste väl snart vara gammal nog för att gifta sig?) och blir gravid genom att Rj´s frus bror donerar sperma.
  • Tihi

Jag irriterar mig på att Hope och RJ som var jämngamla för några år sen nu har en stor ålderskillnad. Hope är runt 25 år och nu när RJ kom tillbaka så är han plötsligt 10 år? Varför det?

• scars1212
    Queenie70 skrev 2014-02-14 23:59:33 följande:
    Nej brooke och thomas låg inte med varandra. Stephanie den äldre övertalade thomas att påstå det, i utbyte mot ett löfte om hennes aktier i testamentet. Brooke som inget mindes då hon ätit av bären fick länge tro att hon legar med thomas innan sanningen kom fram.
    Man fick aldrig riktigt veta om dem hade sex. Dem låg nakna bredvid varandra iaf. Jag kan satsa 100 kr på att Brooke låg med Thomas.
  • scars1212

Som vanligt skyller Rick på Steffy att hon skickade videon till Hope. Hur dumma kan dessa Logans vara? Konstigt att dessa personer har fans...

• scars1212
    Queenie70 skrev 2014-01-16 18:26:16 följande:
    Vad tycker katies fans om att
    Moralens okrönta drottning använder ett oskyldigt barn som vapen då :)
    Vad yrar du om nu?

Vad tycker ni Brooke fans om att hon ligger med sin släkt? 
  • Queenie70
    scars1212 skrev 2014-02-19 18:28:02 följande:
    Man fick aldrig riktigt veta om dem hade sex. Dem låg nakna bredvid varandra iaf. Jag kan satsa 100 kr på att Brooke låg med Thomas.

Jo det var helt klarlagt att de aldrig hade sex.
Svar på tråden Glamour