• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Soffpotatis

Jag kollar Skäms kan inte låta bli..

• SatuSv

Oooh måste kolla:D

Blir för övrigt sjukt irriterad på Taylor som direkt nappa till sig Ridge och han patetiskt fria till henne några dagar efter att ha skilt sig från Taylor...Som om han skulle bli lycklig av att bli gift igen. Och Brooke så patetisk som tror på vad folk säger,försvarar inte sig själv ens. Skulle kunna babbla på en evighet haha... 

Angelina2006 Leo2010
  • SatuSv

Läste allt på den sidan...oj oj oj steffy alltså vilken jäkla bitch...O hope borde nog inte vara så himla pryd...

Angelina2006 Leo2010
  • Nellee

Jag följer Glamour slaviskt. Följer avsnitten från USA. Jag har alltid gillat Taylor men efter alla turer med Ridge så blir det bara larvigt. Ena dagen är han gift med Brooke, nästa skild och ska gifta sig med henne. 

Don't you black or white me
  • SatuSv
    Nellee skrev 2011-10-21 07:59:49 följande:
    Jag följer Glamour slaviskt. Följer avsnitten från USA. Jag har alltid gillat Taylor men efter alla turer med Ridge så blir det bara larvigt. Ena dagen är han gift med Brooke, nästa skild och ska gifta sig med henne. 
    Jag har pendlat mellan taylor och brooke,förr gillade jag för det mesta henne,men senare tiden brooke..men nu är båda ganska pantade tycker jag...
    O steffy henne aaaaavskyr jag. läste att rick kommer tillbaka och några nya eller nån ny...
    Angelina2006 Leo2010
  • Soffpotatis

Blev lite fundersam.. Varför vill Marcus att hans dotter ska heta Forrester i efternamn ? Det namnet är ju inte deras. Donna gifte sig till namnet.

Vänta nu lite..Adopterade Eric Marcus iallafall ? 

Stephanie såg lite brydd ut när Marcus frågade men det va kanske bara jag som såg i syne : )

Tycker nog att Taylor är patetisk med hennes prat om Brooke och hennes slampighet men hon är likadan själv : )

Hon ska vidare till nästa bror tids nog.

Hopes präktighet har gått överstyr...vem orkar vänta så länge ? Inte undra på att Liam drar.

Trevlig lördag alla GlamourareSolig             

• Nellee
    SatuSv skrev 2011-10-22 01:43:22 följande:
    Jag har pendlat mellan taylor och brooke,förr gillade jag för det mesta henne,men senare tiden brooke..men nu är båda ganska pantade tycker jag...
    O steffy henne aaaaavskyr jag. läste att rick kommer tillbaka och några nya eller nån ny...
    Samma här, Gillade Taylor starkt förut. Rick har kommit tillbaka, ny skådis som är bland det värsta jag skådat i glamour  

Ja, Taylor har ju också varit runt lite, med Brookes pappa, hennes bror och Thorne. Tycker inte att hon ska säga något.

Hope går mig på nerverna med hennes gulligull. 
    Don't you black or white me
  • Soffpotatis

Undar om tiden Gladräcker för avslöjandet ? Så Glamourit om den inte gör det

Svar på tråden Glamour