• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • OnlyOne
    Tihi skrev 2014-01-03 01:35:38 följande:
    Det vore ju trevligt om dom nångång, bara nångång, inte skulle återvinna alla kvinnor och män mellan varandra och skriva in en ny person i manuset som inte har varit laget runt innan.

Kunde inte ha sagt det bättre själv! Vi som har följt serien sedan Dackefejden börjar bli lite uttråkade av denna eviga återvinning.
  • Tihi
    OnlyOne skrev 2014-01-03 20:17:14 följande:

Kunde inte ha sagt det bättre själv! Vi som har följt serien sedan Dackefejden börjar bli lite uttråkade av denna eviga återvinning.
    Ja, faktiskt börjar det bli lite för mycket återvinning nu. Varför har Jackie M, Owen och Nick försvunnit? Har inte sett dom på över ett år. Det gav ju iaf lite variation även om Nick var ihop med Taylor, Brooke, Katie och Bridget. Oh my god! Vad sjukt det är när jag skriver ner det. Kräks
  • OnlyOne
    Tihi skrev 2014-01-04 03:03:50 följande:
    Ja, faktiskt börjar det bli lite för mycket återvinning nu. Varför har Jackie M, Owen och Nick försvunnit? Har inte sett dom på över ett år. Det gav ju iaf lite variation även om Nick var ihop med Taylor, Brooke, Katie och Bridget. Oh my god! Vad sjukt det är när jag skriver ner det.

Vet inte heller varför de slutade med den tråden. Gillade trots allt Nick och Bridget, även om det blev lite träligt där också stundtals.

Brooke och Ridge har ju en son, han kunde göra entré. Sedan har vi också Nick och Taylors son som är Brookes biologiska barn. Det finns så många olika personer att bygga en story kring.
  • Tihi
    hannapanna84 skrev 2014-01-14 10:41:52 följande:
    Undra hur det kommer gå för Hope och Liam.
    Hon verkar en aningen intresserad av Wyatt...
    Jag vet men vet inte om jag får skriva det i tråden?
  • Mamma till 5 underbara barn
    Tihi skrev 2014-01-14 16:36:25 följande:
    Jag vet men vet inte om jag får skriva det i tråden?

Är ju spoiler tråd så de borde inte vara problem vill också veta
  • Tihi
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-01-14 17:49:50 följande:

Är ju spoiler tråd så de borde inte vara problem vill också veta
    Jaha, visste inte att det var en spoilertråd. Hur mycket vill ni veta?

Quinn sabbar bröllopet och i sedvanlig ordning så flyr Hope utan att säga något till Liam. Har vi sett henne göra så femton gånger förut? Tungan ute Tyst
    Tihi skrev 2014-01-14 17:53:42 följande:
    Jaha, visste inte att det var en spoilertråd. Hur mycket vill ni veta? Quinn sabbar bröllopet och i sedvanlig ordning så flyr Hope utan att säga något till Liam. Har vi sett henne göra så femton gånger förut?

Ja så har jag uppfattat tråden iaf att det är en spoilertråd , blir Hope och Liam inte gifta ?
  • Tihi
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-01-14 18:02:05 följande:

Ja så har jag uppfattat tråden iaf att det är en spoilertråd , blir Hope och Liam inte gifta ?
    Nej. Hon åker med Wyatt till Hawaii. Inte för att jag är något stort Liam fan men Wyatt är riktigt äcklig tycker jag och hans mamma är ännu värre. Kräks
    Tihi skrev 2014-01-14 18:12:11 följande:
    Nej. Hon åker med Wyatt till Hawaii. Inte för att jag är något stort Liam fan men Wyatt är riktigt äcklig tycker jag och hans mamma är ännu värre.

Ok äcklig på vilket set bara va du tycker eller gör han något ? Blir de inte Liam och Hope igen ? Hur tar Liam det?
Svar på tråden Glamour