• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • scars1212
    Queenie70 skrev 2014-02-19 19:17:19 följande:

Jo det var helt klarlagt att de aldrig hade sex.
    Fel igen. Det var ingen som riktigt ihåg P G A bären dem åt. Dem låg nakna bredvid varandra och ja resten kan du lista ut själv...
  • scars1212
    scars1212 skrev 2014-02-19 19:37:29 följande:
    Fel igen. Det var ingen som riktigt ihåg P G A bären dem åt. Dem låg nakna bredvid varandra och ja resten kan du lista ut själv...
    Det var ingen som riktigt kom ihåg (  ber om ursäkt för felstavningen )
  • Queenie70
    scars1212 skrev 2014-02-19 19:37:29 följande:

Den enda som inte kom ihåg var brooke. Thomas berättade tydligt att han kom ihåg att inget hände :)
  • scars1212
    Queenie70 skrev 2014-02-19 20:06:05 följande:

Den enda som inte kom ihåg var brooke. Thomas berättade tydligt att han kom ihåg att inget hände :)
    Hoppas detta friskar upp ditt minne :)

• Tihi

Hur kommer det sig att Brooke som har vuxna (30-35 år?) barn som Rick, Bridget och Hope fortfarande kan bli gravid med Bills barn? Hon måste ju föreställa 50 år i serien nu. Och varför får aldrig Rick, Thomas och Hope barn? Steffy blev ju visserligen med barn men förlorade det men det är ju ganska komiskt att Brooke fortfarande kan bli gravid trots att hon har väldigt vuxna barn och styvbarn som Steffy som kan bli gravida samtidigt som hon. När ska dom låta Brooke, Ridge, Thorne och company bli gamla? Ja, för gamla för att få bebisar åtminstone.

• scars1212
    Tihi skrev 2014-02-19 20:27:38 följande:
    Hur kommer det sig att Brooke som har vuxna (30-35 år?) barn som Rick, Bridget och Hope fortfarande kan bli gravid med Bills barn? Hon måste ju föreställa 50 år i serien nu. Och varför får aldrig Rick, Thomas och Hope barn? Steffy blev ju visserligen med barn men förlorade det men det är ju ganska komiskt att Brooke fortfarande kan bli gravid trots att hon har väldigt vuxna barn och styvbarn som Steffy som kan bli gravida samtidigt som hon. När ska dom låta Brooke, Ridge, Thorne och company bli gamla? Ja, för gamla för att få bebisar åtminstone.
    Brooke är en dinosaurie, haha! Jag brukar kalla henne för jurrasic park... :D
  • scars1212

Usch för Brooke. Inga moraler. Brooke frågade Bill om hon förförde honom, jag kan ge dig svaret. JA DU FÖRFÖRDE HONOM! Hur är det för er Brooke fans att se henne kyssa sin systers man? Tycker ni det är roligt eller äcklas ni?

• Queenie70
    scars1212 skrev 2014-02-27 08:54:31 följande:
    Usch för Brooke. Inga moraler. Brooke frågade Bill om hon förförde honom, jag kan ge dig svaret. JA DU FÖRFÖRDE HONOM! Hur är det för er Brooke fans att se henne kyssa sin systers man? Tycker ni det är roligt eller äcklas ni?
    Jag tycker hon kämpade emot hans framstötar rätt länge och rätt bra måste jag säga.
  • scars1212
    Queenie70 skrev 2014-02-27 09:48:02 följande:
    Jag tycker hon kämpade emot hans framstötar rätt länge och rätt bra måste jag säga.
    När Brooke blir kär så är det åt helvete med familjen. Donna står på tur...
  • ALLIEVERDO

Hon låg ju även med sin yngsta dotter, hope, pojkvän på hennes typ studentfest. För hon trodde det var ridge för de hade en mask på sig

Svar på tråden Glamour