• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Mamma till 5 underbara barn

Är inte Erik med Taylor längre hon bara försvann :-O? Dom som verkade så kära

Ingen som vet vad som hände med Taylor hon försvann ju så plötsligt

• soffliggaren

Hahahaha vilken snurr det blev ! Är Ridge bi helt plötsligt ?

Han var säkert på någon happening så blev det som det blev. Foton ljuger.

• That is life
    soffliggaren skrev 2014-06-03 18:30:34 följande:
    Hahahaha vilken snurr det blev ! Är Ridge bi helt plötsligt ? Han var säkert på någon happening så blev det som det blev. Foton ljuger.

Ringer är inte bi utan mannen på bilden är envän till ridge.
    Att inte kunna tala är inte detsamma som att inte ha något att säga
  • mion

Den riktiga ridge skulle aldrig involvera sig med katie o inte skulle ha heller åka till en park o leka med barnen haha

• Valkyria75
    mion skrev 2014-06-04 23:06:48 följande:
    Den riktiga ridge skulle aldrig involvera sig med katie o inte skulle ha heller åka till en park o leka med barnen haha

Den riktiga Ridge? :)

Kommer wyatt galna mamma att döda liam ?

• SatuSv

Hallå där! Nu har jag missat typ en massa!! Såg sist när Ridge gjorde slut m Caroline. Kan någon ge en snabb resumé av tiden efter? ????

• scars1212
    SatuSv skrev 2016-02-16 21:20:35 följande:

Hallå där! Nu har jag missat typ en massa!! Såg sist när Ridge gjorde slut m Caroline. Kan någon ge en snabb resumé av tiden efter? ????

Oj! Du har missat mycket.

Caroline åkte iväg till ett hotell och tog ångestmedicin tillsammans med alkohol, Thomas kom över men han visste inte att hon hade tagit det.

Dem började kyssas och hade till slut sex.

Caroline vaknade nästa dag och var helt förkrossad när hon såg Thomas ligga bredvid henne, han var också chockad eftersom han trodde att hon ville ligga med honom. Dem bestämde att för att hålla tyst och hålla det en hemlighet.

Nu är ock Caroline gravid och Thomas är pappan, hon berättade det för Ridge, men han stannade kvar med henne och dem har nu bestämt för att hålla detta en hemlighet, dem ska alltså ljuga och säga att Ridge är pappan till barnet när egentligen Thomas är det.

Något mer du undrar över??
  • SatuSv
    scars1212 skrev 2016-02-18 01:36:49 följande:
    Oj! Du har missat mycket.

Caroline åkte iväg till ett hotell och tog ångestmedicin tillsammans med alkohol, Thomas kom över men han visste inte att hon hade tagit det.

Dem började kyssas och hade till slut sex.

Caroline vaknade nästa dag och var helt förkrossad när hon såg Thomas ligga bredvid henne, han var också chockad eftersom han trodde att hon ville ligga med honom. Dem bestämde att för att hålla tyst och hålla det en hemlighet.

Nu är ock Caroline gravid och Thomas är pappan, hon berättade det för Ridge, men han stannade kvar med henne och dem har nu bestämt för att hålla detta en hemlighet, dem ska alltså ljuga och säga att Ridge är pappan till barnet när egentligen Thomas är det.

Något mer du undrar över??
    WHAT!! Haha drama drama!

Så nu vill Ridge ändå vara med henne och "skapa" familj!

Vem är Liam tillsammans med nu? Vad gör Hope?
  • scars1212
    SatuSv skrev 2016-02-18 08:45:32 följande:
    WHAT!! Haha drama drama!

Så nu vill Ridge ändå vara med henne och "skapa" familj!

Vem är Liam tillsammans med nu? Vad gör Hope?
    Ja precis !

Liam är tillsammans med Steffy, Wyatt är med Ivy. Detta är den svenska glamour.

Så ser inte den nya glamour ut som jag följer i USA, så jag är före än er. Och Hope har lämnat serien, vilket jag inte är alls ledsam över, gillar steffy mycket mer än gnälliga Hope.
Svar på tråden Glamour