• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • ALLIEVERDO

Men mest störande måste väl ändå vara alla som Rick och Eric som hela tiden skyddar brooke. Skäller ut folk som sårar henne osv

• Lindsey Egot the only one

Ja Brook har ju legat med Eric, Ridge, och Thorne Forrester. Med Eric Forrester fick hon två barn. En son och en dotter Sedan låg hon med sin äldsta dotters man och fick Hope. Fast då var hon tillsammans med Ridge. Ja och sedan har hon legat med väninnors män och syskons män och barnens män. Hmmm... Vilken helylle kvinna till syster, flickvän, fru, mor, svärmor. Helt sjukt!

• Mamma till 5 underbara barn
    scars1212 skrev 2014-02-27 11:05:28 följande:
    När Brooke blir kär så är det åt helvete med familjen. Donna står på tur...

Hon kan ju inte ta donnas man för hon har ju ingen ?
  • mion

taylor har legat med samma personer..  o även med brookes son....

Mamma till 5 underbara barn skrev 2014-02-28 12:57:32 följande:

Hon kan ju inte ta donnas man för hon har ju ingen ?
    Men Donna harvarit gift med Brooks fd man dvs Eric Forrester. Bara det är lika sjukt att två systrar har varit med samma man som att två bröder inkl deras fader varit med samma kvinna.
  • soffliggaren

Tycker nog männen är lika lösaktiga. Varför vill Eric ligga med sin sons ex ? Det är inte bara Brooke utan även Taylor. Sen ville han doppa sig i honung med Donna ! Ridge är väl inte heller att leka med.. Han var lite sugen på Bridget ett tag.. Någon som kommer ihåg det ? Sen har vi Thorne som har legat med Taylor efter Ridge.

Männen är ganska lost måste jag säga.

soffliggaren skrev 2014-03-03 10:36:57 följande:

Tycker nog männen är lika lösaktiga. Varför vill Eric ligga med sin sons ex ? Det är inte bara Brooke utan även Taylor. Sen ville han doppa sig i honung med Donna ! Ridge är väl inte heller att leka med.. Han var lite sugen på Bridget ett tag.. Någon som kommer ihåg det ? Sen har vi Thorne som har legat med Taylor efter Ridge.

Männen är ganska lost måste jag säga.

Ja incest incest familjefest!
  • Mamma till 5 underbara barn
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-03-02 23:29:32 följande:
    Men Donna harvarit gift med Brooks fd man dvs Eric Forrester. Bara det är lika sjukt att två systrar har varit med samma man som att två bröder inkl deras fader varit med samma kvinna.

Jo sant men tolkade det som att Brooke skulle ta Donnas man nu och hon e ju singel
  • Queenie70

Vad hände idag? Sitter på ett flygplan och missar allt...

Svar på tråden Glamour