• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • mion
    scars1212 skrev 2013-10-17 21:13:31 följande:

att ligga med sin dotters pojkvän 3 gånger och sen ligga med sin systers man och bli gravid är också extremt dåligt och äckligt. Haha :)
    ja jag säger inte annat heller....
  • scars1212
    mion skrev 2013-10-17 21:58:52 följande:
    ja jag säger inte annat heller....

Hur är det när det kommer till hope, steffy. vem hejar du på då? håller mig vid steffy :)
  • Queenie70

Hur kan NÅN som sett senaste avsnitten hejja på taylor. Snacka om oproffsig vidrig människa. Först stjäla sjukhusjournaler sen komma till sin klients fest för att inför alla göra stora privata avslöjanden inför alla på festen, fast man vet att klienten nyligen kommit ur en djup depression samt har hjärtbesvär, och dessutom ha mage att låtsas att man är moralens väktare och att det är för klientens bästa. Säga vad man vill om brookes moraliska kompass, men hon har i alla fall ett gott hjärta.

• Queenie70

Hur kan NÅN som sett senaste avsnitten hejja på taylor. Snacka om oproffsig vidrig människa. Först stjäla sjukhusjournaler sen komma till sin klients fest för att inför alla göra stora privata avslöjanden inför alla på festen, fast man vet att klienten nyligen kommit ur en djup depression samt har hjärtbesvär, och dessutom ha mage att låtsas att man är moralens väktare och att det är för klientens bästa. Säga vad man vill om brookes moraliska kompass, men hon har i alla fall ett gott hjärta.

• scars1212
    Queenie70 skrev 2013-10-17 22:13:09 följande:

Hur kan NÅN som sett från dag 1 heja på Brooke? Tycker ni att det är roligt att ligga med sin systers man? Taylor hade all rätt att avslöja Brooke eftersom Brooke försökte ännu en gång ta Taylors man. En person med ett gott hjärta ligger inte med sin systers man. Kanske i dina ögon men inte i mina iaf
  • Queenie70
    scars1212 skrev 2013-10-17 21:13:31 följande:
    att ligga med sin dotters pojkvän 3 gånger och sen ligga med sin systers man och bli gravid är också extremt dåligt och äckligt. Haha :)

THEY WHERE ON A BREAK!!
  • Queenie70
    scars1212 skrev 2013-10-17 22:18:22 följande:
    Hur kan NÅN som sett från dag 1 heja på Brooke? Tycker ni att det är roligt att ligga med sin systers man? Taylor hade all rätt att avslöja Brooke eftersom Brooke försökte ännu en gång ta Taylors man. En person med ett gott hjärta ligger inte med sin systers man. Kanske i dina ögon men inte i mina iaf

Taylor är ett självgott vidro, utan självinsikt, självdistans eller proffsighet el humor. Dessutom borde hon stämma sin plastikkirurg för de där läpparna och de stela kinderna.
  • scars1212
    Queenie70 skrev 2013-10-17 22:24:14 följande:

THEY WHERE ON A BREAK!!

So what? man ligger inte med släkt för det
  • scars1212
    Queenie70 skrev 2013-10-17 22:27:10 följande:

Taylor är ett självgott vidro, utan självinsikt, självdistans eller proffsighet el humor. Dessutom borde hon stämma sin plastikkirurg för de där läpparna och de stela kinderna.

Taylors läppar är väl inget fel på? Snarare Brooke's squinty Eyes hon ser ut som en fladdermus. Och allt för gammal är hon att bli gravid. Glad att Katie säger det till henne imorgon :) Längtar såååå
  • scars1212

Katie: Your too old to get pregnant. Det får vi höra imorgon! hahahahhahahhaha den dödar

Svar på tråden Glamour