Juli bebis 2012
Hej får man hoppa in här ? Väntar mitt tredje barn med bf till 20 juli än så länge men ska på RUL den 27 februari så får väll ett mer riktigt bf datum då.
Hej får man hoppa in här ? Väntar mitt tredje barn med bf till 20 juli än så länge men ska på RUL den 27 februari så får väll ett mer riktigt bf datum då.
Tack så mycket :)
Snoffsan08 jag fick MA som upptäcktes i vecka16 som visade sig via ul att fostret dött i vecka 9. Blödde inget och kände mej jätte gravid hela tiden. Fick skrapas då kroppen inte stötte ifrån sig det själv. Sen efter de fick vi 2 tidiga mf innan vi fick en underbar dotter.
Denna graviditet och precis som med dottern har jag fått gjort tidiga vul och ul tills vecka 13 då den värsta tiden är över. Har även fått fragmin för att minska risken för mf.
Jag fick skillnaden av mf och ma beskriven att vid mf skötte kroppen det det skälv och vid MA fattade inte kroppen riktigt att fostret var dött så man blev tvungen att göra en abort.
jag har oxå vart på tidiga vul och ul och på de senaste som var i vecka 12+3 sa de att de kan ändra bf på rul så de kanske är olika.
Snoffsan08 jag har oxå hört att man ska anv dom försiktigt för att man inte vet om eller hur de påverkar fostret. Men de var 3 år sedan. Var barnmorskan som upplyste om de när jag frågade om jag mins rätt.
En liten : du är inte ensam om att läcka. Jag gjorde de hela graviditeten när jag nös, hosta eller spydde.
Denna graviditet har det kommit nu i vecka 16+? När jag nyser.
Engla80 vad skönt att kunna hålla det hemligt så läge. Jag blev tvungen att berätta redan i början för grabben som är 9 år. Jag låg och spydde och ville inte han skulle bli lidande av att inte kunna leka med kompisar då de lätt kunde tolkas som magsjuka annars.
Jag är inte heller pinsmal utan är lite överviktig och har gravidmage kvar efter dottern så trodde jag oxå skulle klara av att dölja det med större kläder. Men på julafton sejer mannens syster till mej att jag börjat fått mage. Dock var den ju svullen då men ändå.
EllaBella02 jag känner inte av liten varje dag. Känner mest små buffar och är inte riktigt 100% säker på att de är liten heller. Väntar mitt tredje barn är i v 16+6 i dag
Trolla75 usch Vilka dryga dagis tider. Vi har oxå vår dotter på 15 timmar men här är de tre dagar i veckan mellan 9-14. Vilket funkar perfekt för oss. Kan ni inte prata med dagiset och få ändra tiderna lite ?
Denver kommer vår bebis heta om de blir en pojke. Zoey blir det troligtvis om de blir en tjej. Våra tidigare barn heter Kevin och Trinity.