Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

I natt har jag haft bästa natten på bra länge. För första gången sov dottern i sin säng på sitt rum hela natten. Morgonen gick hur bra som helst helt utan tjafs med sonen (han har adhd så mornarna brukar vanligtvis bli stressade) och mannen kände garanterat liten i magen i morse. Denna dagen kan nog inte bli bättre :))

• momster

En liten:
    Gud va härligt att slippa all snö sejer jag. Ursch här har äntligen våren börjat komma men fortfarande massa snö kvar på backen :( våra barn får sportlov nästa vecka men de lär väll tillbringas i ishallen som vanligt. Grabben gick oki från läkaren för ca 1 månad sedan att han kunde börja hockeyn igen :)

Jag har skrivit om min graviditet på Facebook från vecka 13 tror jag men inte lagt upp nån bild. Jag har ju bloggen oxå som är uppen för alla. Så de är inte derekt nån hemlighet.

• momster

Snoffsan08 vi har oxå spjälsängen framme. Dottern anv ju den iofs fortfarande lite då och då. Vagn fixade jag för ca 1 månad sedan den står inne i sovrummet :) Det är nog bara baby skyddet vi har kvar att införskaffa av de lite större/dyrare sakerna.

I natt fick vi inte sova alls dottern kom in kl 12 i natt och somnade om runt 5 :(

• momster

Vi kör på både lång och kort ärmar och långbyxor då kvällarna kan vara lite kyliga.
    Har mycket lång kläder kvar om de skulle visa sig bli en tjej. annars blir det att köpa nytt.

Längtar så till måndag då vi ska på rul. Hoppas oxå de ser vad de blir för nått. Så blir det att stanna vid kupolen på hem vägen och kika lite kläder.

• momster

Charlottetott jag skriver min blogg och bf på måndag em efter vi vart på rul.

Maddetj87 välkommen ! Här pratar vi om allt möjligt så bara att skriva vad du vill :)

• momster

Vi han ju precis sälja allt utom skötbord och spjälsängen. Kommer köpa de mesta begagnat förutom babyskydd som jag vill ha nytt så man vet vad det varit med om.

• momster

Hemma från rul. Blev flyttad 4 dagar så har bf 16/7 istället för 20/7 så vecka 19+6 i dag :) Det blir en liten Denver :) han var 20 cm lång.

• momster
    EllaBella02 skrev 2012-02-27 16:38:28 följande:
    Grattis till lyckat RUL, och till gossebarnet! : ) 
    Tack så mycket !
Svar på tråden Juli bebis 2012