Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

Tack så mycket. Min mormor och morfar har haft lite svårt att uttala barnens namn i början Kevin blev Kävin och Trinity fick heta Anna av dom de första veckorna. Men se lärde sig efter ett tag. Så vi får se vad liten får heta hos dom i början.

• momster

Nej absolut inte. Dom förstod bara inte varför vi ska krångla till det så. Hehe. Men då är morfar över 80 år nu oxå.

• momster

Snoffsan08 jo precis så är det ju. Men de roliga var att i början trodde min morfar att dottern hette tinnitus. Så han frågade min mamma lite fint varför hon skulle heta öron tjut. Då förklarade mamma att de var Trinity. Sen sen heter hon Aina Melissa i mellan namn. Kevin heter Hans Kevin Viktor i alla namn så de har ju Svensson namn i mellan namn. Har tänkt Zoey Emma Nicole om de skulle vara en tjej. Denver Kent Robert blir det ev om de blir en pojk i alla namn. Så de får ju vanliga namn oxå :)

• momster

Snoffsan : jag tycker Milo är jätte fint.

Och jag har samma här med massor av flytningar. Och ingen av mina graviditeter har varit lik den andra. Denna gången har det varit en blandning av de andra två. Jag har samma pappa till den yngsta och den i magen.

• momster

I dag har jag känt liten i magen flera ggr under tiden vi var i ishallen och kollade när äldsta spela hockey. Vet inte varför men så fort grabben har träning så känner jag av rörelserna mer. Först tänkte jag att de var kallt men de är de ju när man är ute oxå. Så funderar på om de är smällarna när puckarna åker i sarjen den lille reagerar på.

• momster

Vermilion vi har bf 20/7 och har RUL den 27 februari så du är inte ensam om att inte ha haft det än. Det känns som en evighet dit.
    När har du bf ?

• momster

Snoffsan08 jag är oxå beräknad till den 20/7 än så länge. Men får väll se vad jag får för datum efter rul den 27/2. Känns skönt att veta att man inte blir flyttade jätte många dagar då jag gjort upprepande vul för att se att de växer som de ska. Men man ska väl aldrig vara säker iofs.

• momster

Snoffsan. Vi ska kolla könet. Jag är nästan säker på att de blir en pojk. Har oxå drömt de flera ggr men i natt drömde jag de blev en tjej så vi får väll se. Var oxå helt säker på pojk med dottern. Jag frågade vid andra vul om han såg hur långt gånget jag var. Och då kolla han och sa att bf blir nån gång mellan 18-22 så då tog jag i mitten och de såg ut att stämma enligt läkaren som gjorde ul i vecka 13. Men skulle vara beredd på att de kunde ändras lite på rul.

Är det nån här som har fött eller kommer föda i Västerås ?

• momster

Down under jag har en annan pappa till mitt äldsta barn och han har aldrig blivit annorlunda behandlad av mannens föräldrar eller nån släkting. Och när dottern kom blev det inte heller nån skillnad även fast hon var första tjej barnbarnet för mannens föräldrar. Men är du orolig över de så ta upp det med de anhöriga innan lillebror kommer.

Jag känner nog liten varje dag men mest på månarna och kvällarna men har iofs inte tid att känna efter så mycket på dagarna då det är full rulle här hemma. Men är nog i ishallen liten härjar på som mest i magen :)

Svar på tråden Juli bebis 2012