Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

Snoffsan. Det var andra barnet som var de som tog sån tid att få till. De första hade jag från tidigare förhållande. Men min nuvarande man har vart med sedan grabben fyllde 1. Första barnet var inte heller planerat och fick reda på att jag var gravid i 3dje månaden med han. Jag var 19 när jag fick han. Hade inte så mycket till val att behålla han då. Inget jag ångrar. Sen tog dottern 6 år på sig att bli till. Så jag trodde det berodde på att jag saknar tillväxt hormoner och sånt i kroppen. Stannade både i växt och vikt när jag var 7-8 år. Så fick ta sprutor för att växa och utvecklas. Men nu har vi fått bevisat att det inte är så iallafall :) behöver dock blodförtunnande för att vara säker på att barnen klarar sig de första 16 veckorna.

• momster

Grabben blir 10 i augusti.

Fick blodförtunnande för att Minsks risken för mf och ma. Hade ett ma i vecka 16 därför de vill att jag tar de så länge.

• momster

Snoffsan de upptäckte att fostret var dött i vecka 16 men hade troligtvis dött redan i vecka 9. Jag har haft fragmin sprutor (blodförtunnande) bara fråga på om det är nått du undrar.

• momster

Sleepingangels. Blodförtunnande gör så att blodet flyter lättare och blir tunnare. Jag fick det inte heller första graviditeten efter ma men fick 2 mf efter det och då gjordes en utredning där de inte hittade nå fel på mig så blev jag gravid och fick possetivt grav test dagen innan vi skulle på första mötet om oönskad barnlöshet och påbörja en utredning på mannen så då ville de testa ge mej blodförtunnande efter att man sett hjärtat slå och efter 9 månader kom vår dotter så då tog dom de som en possessiv reaktion och konstaterade att jag ska ha det vid graviditet för att förebygga mot missfall.

Kanske blev lite rörigt ser jag nu.

• momster

Snoffsan hoppas verkligen din vän får en liten bebis snart oxå. Vet ju hur jobbigt det är och se vänner och bekanta bli med barn och få barn.

Men efter att vi fick vår lilla prinsessa blev hon väldigt bortklemad i stället. Jag hade jätte svårt när hon blev ledsen osv. Vilket slutade med att hon nu är väldigt mammig och varken pappan eller storebror får kramats med mig. Så vi började förbereda henne ganska tidigt med att jag ska få en bebis till som oxå måste få kramas med mig. Nu hoppas jag bara att det går så bra som de värkar på henne nu.

Måste oxå skriva att i dag såg storebror de första sparkarna utanpå magen. Han tycker det är jätte kul och fränt att känna och titta på magen när liten lever rövare där inne.

• momster

Snoffsan förstår hur du menar.
    Storasyster blev 2 år 1 februari så hon förstår inte heller så mycket än mer än att hon vet att bebisen är i magen om man frågar henne var bebisen är.

• momster

Snoffsan. Hon har redan massa dockor hon kör omkring i sin dock vagn.

Vad tråkigt att få sparken. Själv har jag aldrig lyckats få ett jobb ens :( hoppas du/ni hittar nått igen.

• momster

Med tanke på naveln. Min dotterlyfter på min tröja och trycker in sugdelen på nappen i naveln på mig och säger bebis app. Då menar hon att bebisen ska ha napp när vi ligger och vilar.

Svar på tråden Juli bebis 2012