Juli bebis 2012
Nu var det länge sedan jag skrev nått igen. Försöker läsa allt som skrivs men hinner inte alltid med. Vi letar fortfarande lägenhet. Och mitt i alltihop ( i lördags ) så ramlar jag eller svimmar medans jag springer och försöker fånga dotterns ballong och det blir ett platt fall på magen. Mins inte så mycket mer än att ambulansen kommer och vi åker till förlossningen då varken jag eller mannen känner några ordentliga fosterrörelser. Men lilla Denver mår bara bra men jag har jätte ont i magen på vänster sida så blir kvar på avd 37 över natten så jag kan få lite starkare smärtstillande. Under natten blev jag att må illa så väljer bort de starkare tabletterna på morgonen hade oxå lite mens värk men de brukar jag ha. När de sedan kör igång kurvan så visar det sig att jag har sammandragningar / förvärkar som kommer med jämna mellanrum. Så sköterskan ringer läkare och jag får bricanyl. Som tur var funkade den bra och jag fick åka hem på kvällen ( i söndags ). Så i dag hade jag tid till bm och allt såg bra ut förutom att jag hade 2a på urinet så måste tillbax på fredag och lämna nya prover.