Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

Vi har oxå hund en stor kinesisk naken hund. De är ju vanligtvis en ettrig ras men inte våran heller. Ända gången han skäller är när nån kommer in i huset typ. Annars ligger han antingen i solen och slappar eller i sin bur. Vi skaffade han när sonen var 5 år så vi visste ju att han gick bra i hopp med äldre barn när vi fick dottern men var lite oroliga när hon skulle komma då han var vår lilla bebis. Men de gick hur bra som helst. Trinity kan göra vad hon vill med han utan att han bryr sig.

• momster

Trolla75 han är dock alldeles för stor för sin ras sen överviktig precis som en annan :) men när man har en liten 2 åring som väldigt snabbt lärde sig att hunden gör precis som hon vill när hon har godis eller annat gått som går att äta så blir de lätt så :)

• momster

Trolla tack oxå förresten är så inne i skrivandet. Är så humla uttråkad. Så hade jag sånt sug efter äpple fast jag inte tål de. Fast tänkte att jag kanske tål de nu var ju ändå så länge sedan jag testa så jag åt ett jätte gått äpple. Svällde upp ganska fort i halsen så blev att slänga i sig en drös bettapred (allergi tabletter) men är huvudet dumt får kroppen lida.

• momster

Tack för alla tips mot sura uppstötningar får testa novalucol i morgon om de är lika hemska då.

Nån mer med sömn svårigheter på nätterna ? Mina har kommit nu senaste veckan att jag inte alls kan somna om efter att dottern kommit in till oss :(

• momster

Här tror jag det var 10-12 veckors leverans tid. Fast var iofs nästan 1 år sedan så de kan ju ha ändrats.

• momster

Jag har blivit igångsatt båda mina förlossningar och fick jag välja skulle jag hjärna bli det igen. Men kanske skippa orsakerna till igångsättningarna. Är så himla nojig hur allt ska hinnas med nu när man inte vet när liten vill titta ut. Så har vi dubbelt så långt till bb och måste ta sjuk taxi. Nej usch för den stressen det kommer bli och oron innan man är där.

• momster

Jag hade bara nån tunn body på dagarna eller så låg han med blöja och satte på lite varmare på kvällarna när det blev lite svalare ute.
    Han låg mycket i vagnen och man hade ju vagnen så mycket som det gick i skuggan.

• momster

MissMurrig. Usch låter Inge vidare. Hoppas det löser sig. Borde du inte kunna prata med arbetsförmedlingen att de blivit nå fel eller nått ?

Svar på tråden Juli bebis 2012