Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

Emmizen80 tycker din son låter normal. Alla barn är ju olika så klagar nån så bry dig inte. Det är din son och du känner han bäst.
    Min son äter jätte olika ibland bara 50-90 och i bland 180. Han får enbart bröstmjölk men jag har pumpat och fryst in. Tyvärr är det slut nu men det var lite jobbigt att veta hur mycket man skulle värma.
    Sen bor han på bröstet nästan hela nätterna i bland. Och har ingen rutin mer än att han äter vid mellan 5 och 6 sen 9, 12, 15. Och ibland där emellan oxå. Men blir ganska många mat pauser. Fast då är han en lite. Knubbis oxå. Fast han inte växer så jätte bra. För 2 veckor sedan vägde han 5570 gram och var 59,5 cm lång.

• momster

Hej !
    Jag behöver lite hjälp. Hur lång innan ett dop ska man skicka inbjudningskort ?
    Räcker en månad ?
    Vi har släckt utspritt i hela landet som kanske vill komma.

• momster

SaJo:
    jag sover med kläder och allt nu efter all Denver blev sjuk så jag snabbt kan komma i väg till sjukhus om de skulle behövas. Innan sov jag med trosor och bh med 2-3 inlägg i vadera annars läcker jag.
    Har sovit nån natt utan men då haft handdukar under brösten och vaknat med stora pölar.

Och de med flytten. Jag hade nog bara flyttat om jag värkligen ville bo där.
    Det är svårt sånt där.

• momster

SaJo vår son är lika, bara jag som duger när han sätter den sidan till. Är han det minsta trött eller så så duger absolut inte pappan. Tycker bara lite synd om mannen då Denver blir ledsen 8 av 10 ggr han tar honom.

• momster

Millifjor jag vet precis vad du menar. Min son bor så gått som i sin. Fast vi har haft tur att han tycker det är helt ok att åka bil.

• momster

Denver har lyft på huvudet länge. Mins inte riktigt när han började med det. Men han ligger ju nästan enbart på mage oxå.
    Var till läkare med han förra veckan och läkaren sa då att han var otroligt stark i nacken.

• momster

I natt har Denver inte gjort nått annat än ätt ätit så jag vill inte veta hur mycket det kommer spänna i brösten i dag. Han har även hunnit med 4 mål mat sedan 6 i morse.
    Han är inne i en riktig mat period verkar det som. För han bodde på brösten på mig hela dagen i går oxå.

• momster

Morgon.

Anjiali här tog vi sprutorna tråtts förkylning då dottern (mellan barnet) konstant är förkyld.

Men nu har Denver börjat bli förkyld igen han oxå. Så vi hoppas vi slipper problemen med luftvägarna denna gång.

I dag har jag alla tre barnen hemma.
    Trinity går ju bara tis - tors på dagis.
    Kevin har hostat hela natten så han får vara hemma från skolan så har vi mys hela dagen.

Svar på tråden Juli bebis 2012