Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

Anjiali tror inte slämproppen behöver vara borta tyvärr. Läkaren sa att jag hade min kvar tråtts hon peta på huvudet.
    Och några dagar senare tror jag den försvann. Fick rådet att sitta på en pilates boll i nån tråd och efter att jag börjat med de hade jag öppnat mej mer iallafall.

• momster

Hej igen !
    Jag har varit lite inaktiv ett tag.
    Mycket som har hänt. Hoppas det är ok att komma tillbaka !

• momster

Trolla75. Nu ska allt vara bra hoppas vi på.
    Vi har flyttat och äntligen börjat få ordning.
    Vi fick börja flytta 31 augusti.
    Natten till 5 september fick Denver feber så vi far in till sjukan på morgonen och under dagen slutade han andas 4 gånger så de fick springa iväg med han. Så vi blev kvar på sjukan på barn avd i ca 1 vecka. Han vara hemma några dagar sen fick han som astma så fick lätt ambulans till sjukan där han blev inlagd igen. Så vi lever väll lite som i en bubbla. Har skrivit av mig ganska mycket på bloggen.
    Men nu ska de vara lungt.
    Dottern har fått dagis plats. Förra veckan hade jag fullt upp men vi får se hur det blir i morgon när det blir första dagen helt själv, bara jag och Lill prinsen.

Hur är det med er trolla ???

Sen det här med kläder.
    Min Lill prins bor så gått som i bärselet under min jacka så då har han bara mössa på sig. Ligger han i vagnen har han fleece overall om de är kallt eller bara en stickad tröja eller kofta.

• momster

Anjiali tack !

Finns det nån som har nått bra tidsfördriv man kan sysselsätta sig och lillen med på dagarna. Gjärna nått som oxå passar en 2,5 åring oxå.
    Ska helst vara nått man kan sysselsätta sig med hemma eller där det inte är för mycket folk.

• momster

Trolla. De har inte hittat någon orsak till luftrörs besvären. Tror de tog sammanlagt 15-30 olika prover på stackarn medans vi låg inne. Vare morgon och kväll var det provtagning och nästan varje gång nånting nytt tror jag.
    Men jag åkte in enbart för att jag vet att barn under 3 månader absolut inte ska ha feber.
    Skulle jag lyssnat på hon på 1177 så skulle jag stannat hemma för de var ingen fara och då skulle vi kanske inte eller troligtvis inte haft vår lilla prins i dag.

Visst trivs jag hur bra som helst på nya stället. Men känns lite trångt i bland. Vi flyttade från 240 kvm men ca 120-140 som jag tror rummen låg på men med källaren 240 kvm hade iallafall 5 rum så alla barn skulle fått varsitt. Flyttade till 81 kvm och 3 rum. Men de funkar riktigt bra. De 2 större sover i samma rum men Trinity mellan barnet på 2,5 har halva vardagsrummet/ matsals rummet och leker i. Halva vardagsrummet är matsals del sen är det en liten kok vrå man lagar maten på. Låter värre än vad det är. När vi fått ordning kommer det bilder på bloggen iallafall.

• momster

Fan jag hade skrivit ett helt inlägg så kommer dottern och hela inlägget försvinner :(

Här har iallafall natten varit en av de bättre tror jag. Denver har bara ätit 3 gånger och vaknar på toppen humör. De andra två har redan fullt krig.

Trolla.
    Oj ja ni bor värkligen trångt. Måste fråga hur ni får plats och hur ni delat upp allt.
    Vi höll på att få lov att flytta in i en 2a. Men svärmor var snäll och lånade ut deras hus i 1 månad och de flyttade ut i deras husbil.
    Och vi fick ställa alls våra saker i deras garage.

Nej nu är det dax att göra i ordning barnen och köra mannen till jobbet.

Hoppas alla får en trevlig dag !!!

• momster

Fru Sandra;
    Man har väll mjölk kanaler eller vad man ska kalla det i hela bröstet så helt omöjligt borde de inte vara.
    Till mig sa de att har jag som knölar i bröstet så var de mjölkstockning och de skulle jag masera bort.

Svar på tråden Juli bebis 2012