Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

Blev att avvakta tills i morgon och ringa Vc.
    Gav han flytande ventoline som är luftrörs vidgande och efter 15 min sover han.
    Hoppas läkarna har nått bra att komma med i morgon.

• momster

Vet ärligt inte vem som äger bilderna och tror det finns nån inställning om Vilka som ska få se ens kort.

• momster

Måste fråga ni som har lite större barn oxå.
    Är det nån mer än min dotter som tar fel på bajs och kiss.
    Hon skriker rakt ut nu bajsar jag när hon igentligen kissar.

• momster

Helt underbart och kul att så många vill dela med sig av sina bilder.
    Och alla bebisar är så himla söta och har så fina syskon.

• momster

Ursch jag tror jag har urinvägsinflamation på gång. En jätte gnällig bebis som inget duger för och en förkyld prinsessa. Fin kombination.

• momster

Här går vi och lägger oss i ca 20:00 hela familjen. Då får Denver flaskan så kollar han lite på tv med oss och somnar oftast 20:30. Vaknar sedan mellan 22-01 och äter igen sen sover han till 3-4 då han vill ha mat igen. Sen går gubben upp kl 5 så då brukar hela familjen vakna och dagen sätter igång.
    Men Denver har inte börjat så mycket med de långa vaken perioderna än heller utan sover väldigt mycket.

• momster

God morgon !
    Här har vi för första gången fått sova en hel natt för Denver men jag vaknade av att tuttarna var fulla i stället. Nu ligger jag och alla barnen i sängen och myser innan dagen drar igång.

• momster

Vi har 2 syskon till Denver 10 och 2,5. De lägger sig halv 8 och Kevin som är äldst sejer vi bara till när det är läggdags. När han är klar på toa går han och lägger sig.
    Sen fixar vi dottern och bäddar om henne som oxå somnar själv sen när vi lägger oss tar vi med Denver och nattar han då.

Det är bara jag som matar här i vanliga fall. Mannen har matat lite på slutet under natten.
    Vi har gjort så att jag tar mest hand om Denver och sköter hans blöjbyten och när han är hemma tar han hand om dottern mest och alla hennes blöjbyten.
    Det blev så för när jag ammade skrek Denver så fort nån annan än jag tog han om han var trött eller bara tjurig.

• momster

Ni som ger ersättning hur mycket äter era små och hur ofta ?
    Tycker Denver äter så små mängder men han går upp riktigt bra.
    Han äter ca 90-120 4-6 ggr per dag/dygn.

Svar på tråden Juli bebis 2012