Juli bebis 2012
Denver reagera oxå på en gång. Så först reagerade inte jag så mycket och blev att fundera på vad febern kom ifrån men hade som tur var en faster som hade koll :)
Så tror jag febern höll i sig i 3 dagar om jag mins rätt.
Denver reagera oxå på en gång. Så först reagerade inte jag så mycket och blev att fundera på vad febern kom ifrån men hade som tur var en faster som hade koll :)
Så tror jag febern höll i sig i 3 dagar om jag mins rätt.
Ni med allergiska barn hur gör ni nu med smak portionerna ?
Barn läkaren på bb sa att vi skulle vänta tills han var 6 månader men han är så jätte intresserad när vi äter nu.
Millifjor Denver sover oxå bäst i bärselet. Men jag lägger mig i sängen med han tätt emot mig sover han oxå ok men då gäller det ju att jag kan ligga där tills han sovit klart för går jag upp vaknar han.
Hur mycket kan de små liven sova innan man ska börja bli orolig ?
Denver sover nästintill hela tiden. Vaknar och äter lite men jag måste väcka han hela tiden så han får i sig maten.
Här har vi provat det mesta men Denver sover bäst i bilstolen så han har fått sovit i den nån natt.
I natt ska elle gör vi ett nytt försök att låta han sova i sin säng.
Fast han fick somna med mannen i vår säng så lyfte jag bara över han.
Här är det vår äldsta som tycker det räcker med barn nu.
Men jag vet inte om jag känner mig färdig i stället. Har alltid velat ha en stor familj, men när är/har man en stor familj ?
Men vi har sagt att det bara blir "träning" tills mannen tagit körkort. För om de kommer en eller flera barn lär vi ha större eller två bilar. Sen vet vi ju inte heller om vi kan få fler.
Behöver råd hur man får bort febern på de små. Denver äter Alvedon mesta tiden tycker jag. Jag vill inte behöva ge han medicin hela tiden.
Nu känner han till och med igen medicin sprutorna och tar både Alvedon och ventoline utan att spotta ut det.
Anjiali han har haft feber till och från sen han var sjuk för snart 2 månader sedan. Han är konstant snorig.
Chess07 han kan ha runt 38,2-38,5
Har tagit upp det med Bvc men det är normalt som allt på Vårat skit Bvc. De ville ha de till att jag hade förlossnings psykos när Denver hade varit dålig och jag ville ha ersättning.
Men ringde rådgivningen och de sa att vi skulle åka in så nu sitter man på akutmottagningen i Falun.
Läkaren har kollat kollat han och vi skulle få remiss till öron jouren om inte snabbsänkan var för hög.
Då var vi hemma igen.
Fick en toppen läkare som värkligen lyssnade på oss.
Fick nu oxå bekräftat att det INTE är normalt att Denver blir blå om sina händer och fötter utan att det faktiskt beror på syre brist.
Han hade en körtel bakom näsan så nu väntar vi på en operations tid.
Och helt plötsligt känns det som att allt är på väg åt rätt håll.
Chess jag har varit i kontakt med massa läkare för jag har inte riktigt köpt det men när 5-6 läkare sagt att det kan bli så har jag bara tänkt att jag har väll fel då.
Jag har frågat flera gånger om inte halsmandlarna och polyperna kunde vara stora men bara fått till svar att det är han för liten för.
Men tydligen så hade jag ju rätt och halsmandlarna var medel stora och lite svullna så ev tar dom bort dom oxå.
Egentligen ville de oftast vänta tills han var åtminstone 1,5 år men eftersom Denver hade/har sånna besvär redan så skulle han skicka en remiss så de blir gjort så fort som möjligt.
Ja nu borde de väll lösa sig.