Juli bebis 2012
Jämtlandstaus: för att den är på 53 kvm och vi är fyra pers :) vi har fått en fyra som är dubbelt så stor men högt i tak, trägolv, balkong i sydväst och öppenspis i vardagsrummet! Kommer nog börja älska den också :)
Jämtlandstaus: för att den är på 53 kvm och vi är fyra pers :) vi har fått en fyra som är dubbelt så stor men högt i tak, trägolv, balkong i sydväst och öppenspis i vardagsrummet! Kommer nog börja älska den också :)
Grattis!! :)
Trolla: här kostar blöjor 89 kronor, de stora storlekarna alltså. De små kostar kring 40 spänn. Jag har hört att libero och ICAs blöjor är exakt samma men ett annat tryck. Att dom görs på samma fabrik dessutom.... Jag tycker dom små blöjorna verkar vara exakt samma men inte när man kommer upp i storlek!
Är det bara jag som tycker pampers är äckliga? Dom stinker (typ kemikalier känns det som) och blir äckliga direkt det kommer en droppe kiss och då börjar det lukta kiss på en gång om dem. Libero tycker jag är bäst :)
Frusandra: har också hört det! Har även hört att dom i latex stannar i munnen lättare, silikon slinker lättare ur!
På min son fick vi recept på nutramigen som är en mjölkproteinfri ersättning. Luktar skunk och smakar säkert också skunk. Vi fick fasa in den och sen älskade han den. Den finns (snordyr) på Apoteket, men får man recept så är den superbillig!
Jag har fått massa av libero känns det som! En sängmobil, en pyjamas, en första året kalender, en älg från lamaze (tror jag det heter) och lite mer! Jag gillar liberoklubben! :)
God morgon! Var på första ridpasset igår! Åh Gud va jag är kär! Fick en riktigt rejäl häst! Längtar till nästa torsdag!
Annars har natten bjudit på sug sug sug. Plus att hon hade täppt näsa så hon har grymtat halva natten. Frans vaknade dessutom tidigare än han brukar så den här dagen kommer nog suga rätt ordentligt! Är så galet trött!
Man skaffar barnvakt och går ut för att käka och se bio :)
Man kan laga middag ihop, baka, spela spel, ligga, renovera, gå på loppis och sånt!
Hallå alla.
Gick på en långprommis igår och då kände jag att mina höfter inte alls är stabila. Fogarna krånglar, men jag gick runt 7 km kanske så det är väl inget jag gör varje dag. Men det var ändå störande!
Har blivit bjuden på lite för mycket de senaste veckorna så min viktminskning står rätt stilla men jag har gått ner ett kilo i alla fall :) men det är trist då man står stilla!!
Testade att sätta ett babygym framför babysittern igår och jäklar vad hon gymmade! Hon höll på skottlänge och snackade och viftade :) sötknopp!