Juli bebis 2012
Smulan: självklart kan man inte hålla sig borta. Nu dog jag lite, grät gjorde jag också. Man får verkligen vara tacksam att allt gått så bra med ens egna barn! Fick du se pojkarna?
Smulan: självklart kan man inte hålla sig borta. Nu dog jag lite, grät gjorde jag också. Man får verkligen vara tacksam att allt gått så bra med ens egna barn! Fick du se pojkarna?
Smulan: kan tänka mig att det var jobbigt! Men ändå att det kändes viktigt. Din bror och hans sambo måste vara sjukt starka som fortfarande är friska i huvet!
Jag har på kofta, tjocksockar, tunna vantar, mössa och filt. Ibland skyddet man har till vagnen, lock kanske det kallas. Ibland har jag stickade brallor på också. Bor i Norrland.
Smulan: jag började tänka på hur det hade varit om jag var i din sits eller din brors... Jag tror inte jag skulle kunna hitta styrkan att släppa taget om dem ifall jag höll i dem. Det skulle göra så sjukt ont! Jag tänker på vilket tomrum det skulle finnas som bara ens barn man burit på skulle kunna fylla! Jag blir alldeles mjuk i benen av att tänka på hur dom har det! Har aldrig haft en så här konstig känsla i kroppen förr! :( jag hoppas verkligen dom blir gravida igen och att det går mer än bra! Åh... Vilken jävla sorg!!
Vaknade halv sju av ett sprängande bröst. Fick lov att väcka Tilly! Älskar att hon sover så bra! Sju och en halv timma i stöten! Jag är så tacksam!
Sajo: Shit!! 11 timmar! Galet! :)
Smulan: jag förstår! Håller tummar och tår för att allt går bra då de försöker igen!
Smulan: kan man få lösenordet?
Kan inte sova utan bh. Då skulle jag nästan drunkna under natten. Men utan trosor sover jag :) alltid nått!
Jag skulle flyttat! Fy fan va skönt det är med större! Vi flyttade i helgen från 52 kvm till över 100 och det är härligt! Fyra pers på 52 kvm är inte så kul!
Froggy: Tilly är precis likadan! Hon vill inte ligga, hon vill bara stå eller sitta! Så har det varit i många veckor. Minns att sonen var rätt haj på att stå tidigt han med. Det är så roligt då man lägger henne på rygg och hon försöker dra sig upp. Ser ut som en sit-up övning! :)
Anjiali: Tilly har också lite problem att sova längre stunder på dagen. Oftast går det bättre då hennes storebror är på dagis, då har hon ingen som stör. Men i vagn och bilskydd kan hon sova hur länge som helst! Ammar man henne till söms så vaknar hon 15 min efter man lämnat henne. Man kan oftast inte lägga henne ifrån sig för då vaknar hon direkt. Så man måsten liggarna.
Det känns som att direkt hon somnat så kommer Frans ditspringandes och ska lägga sig på henne eller mata med dunderhonung eller fiska på henne. Så man får hålla koll. Jag tycker det är svårt då han bara vill väl, han förstår inte att hon måste sova känns det som...
Hej alla! Länge sen! Har varit sjuk och haft fullt upp med flytt och allt vad det innebär :)
Har varit hos läkaren och klippt bort Tillys lilla plutt som hon hade vid örat... En utvecklingsrest som dom kallade det. Tyvärr blev det inte glada miner efter bedövningen togs... Så länge har hon aldrig grinat förut! :(
Sitter och ser hollywoodfruar... Fy fan för Gunilla!!
Nån frågade om instagram, jag heter nog hannavirrpanna där med!