Juli bebis 2012
Ellabella: men så sjukt! Våra är precis lika stora igen! :) fast din är en månad äldre! :) haha!
Ellabella: men så sjukt! Våra är precis lika stora igen! :) fast din är en månad äldre! :) haha!
VA!? Får man dricka det när man ammar!? Måste genast köpa!!
Aaev: sådär var min första med... Man såg i kors! Jag blev grymt förvånad när jag märkte att Tilly sov så bra! Hon åt sista gången kl 21.40 igår och jag vaknade kl 5.40 av att hon fått täcket över huvudet (i munhöjd
Vi flyttar i helgen, har inte riktigt börjat packa än... Nått tips på vad man kan börja packa? Är helt slut i huvet... Börjar bli förkyld och även mina barn är grymt snoriga. Förbannat.
Kommer bli en jobbig helg! Plus att jag och sambon hade ett jävla bråk igårkväll i sängen. Det slutade med att han blev utskickad på soffan av mig... Men det pinsamma är nu att jag inte har en aning om vad vi bråkat om... Jag minns aldrig sånt som händer sent på kvällen... Alltså, jag minns händelser men inte vad som sagts... Så han sa förlåt för igår, jag sa att vi tar det sen... Och nu är "sen" och jag kan ju inte säga att jag inte minns... För jag vet att det kändes väldigt viktigt!
Anjiali: jag brukar oftast släppa det. Vi bråkar så sällan så när vi gör det brukar det vara nått "viktigt". Men nu jäklar städar han och planerar flytten så han undviker helt klart bråket :) känns bra för jag orkar inte heller! Måste nog engagera mig i packbestyren jag med... Tack för tipsen! Nu vet jag var jag ska börja! :) alla böcker och sånt är redan packat då vi inte haft plats så det slipper vi! :) nu blir det köksskåpen!
Här vaknade jag av första bajs-natt-blöjan på läääänge! Problemet är att hon blev pigg vid bytet och ligger och håller låda... Flin efter flin fyrar hon av dessutom. Varvar flin med fisar. Lilla förkylda sak! Hoppas alla ni sover som små spädgrisar!
Anjiali: jag ammar bara
Härligt anjiali! :) klart du ska gå ikväll! Själv ska jag på fotboll ikväll, sjukt viktig match!! Nervös!
Grahnkotten: gick det bra idag?
Smulan: är inte stark nog att läsa tror jag :(
Anjiali: var det en lyckad kväll? Milea ville bara att du aldrig mer kommer att lämna henne, i natt sover hon bra ska du se :) smart tänkt med vägningen! Du kan inte väga dig på måndag då? Så har du en extra sporre över helgen :)
Igår vann "vi" den viktiga matchen mot Trelleborg! Johan fick göra mål igen och jag är jätteglad! Dessutom får vi nyckeln till lägenheten idag också!! :)
Aaev: stämmer bra det! Är fotbollstokig? :)
Millifjor: längtar tills jag njuter av att träna ;) inte att träna! Önskar man såg resultat snabbt!
Anjiali: jag fattar inte så mycket jag heller, men jag förstår mer nu än för 4 år sedan :)