Juli bebis 2012
Prata med dom om föräldrautbildningen, för när vi var där sa det att det var alla som skulle ha i Juli som var där.. : )
har oxå svårt att sova, vaknar jag på natten har jag sjukt svårt att somna om. Somnar dock alltid i soffan på kvällen :) Idag är det att vara inne som gäller. Det ska packas och städas, för i morgon åker vi upp till fjällen! Ska bli så härligt att få komma bort lite. Ska visserligen inte åka några skidor tyvärr, men jag får roa mig med barnen, dra pulka och kasta snöboll skulle jag tro. Dottern ska gå i skidskkola så jag antar att jag får vara "backup" där om något skulle hända. Har ett problem och det är att jag inte har några täckbyxorsom passar, får gå med mina helt uppknäppta, så vi får hoppas vi får bra väder och inte snålblåst, och -25
Ellabella: sök på Freja barnmorskemottagning så kommer deras hemsida upp. Det ligger i Hotel ekoxen och håller på i 2 timmar, som jag fattar det är man i vattnet en timme och sedan fika/samtal efteråt. Kostar 225:- per gång. Tyvärr är det bara dagtid, men jag har gått ner i arbetstid from nästa vecka så jag kan gå på tisdagar kl 14-16.
Ellbella: har du anmält dig? Kul att vi kan hamna i samma grupp
var in till babyproffsen idag och skulle bara hör om och hur läng leveranstiden är på Emmaljunga city cross... det är 14-15 veckor!!!! Sjukt lång tid ju.... tydligen är de mycket populära vagnar. Blir till att beställa en snarast om v inte hittar en beg via blocket snarast...