• Kampis

Augustibebis 2012

hoppar in här :)

plussade på bim-4, har BF 12 augusti om allt går väl.
    En dotter sedan tidigare född 2009. 

Vi fick ett missfall i september i v 5, och jag är väldigt orolig (läs: jag är övrtygad om att få missfall nu med)   

Brösten har växt lite. Lite. Och så anar jag liiiiiite illamående   på kvällarna. Thats it. men dottern  mådde jag som en pärla hela tiden.

På vul i v 12om det ser bra ut kommer jag andas ut lite, men jag har en känsla som maler att nåt är fel.
    Kollar minst 10 gånger om dagen så jag inte blöder.   

• Kampis

Jag har berättat för en kompis som stöttade mig mycket när jag fick missfall och själv är gravid. Annars tänker vi inte berätta för någon förrän efter vul i v 12.

• Kampis

Jag funderar på att ringa och skriva in mig idag. Sist gjorde jag det i v 11, hon tyckte det var rätt sent då så nu borde hon väl bli mer nöjd  (6+4 idag).

• Kampis

jag är nu i v 7 +... 3 typ. 

Liger med influensa och kräks och snörvlar :(

Mitt gravillamående satte igång lite för nån vecka sen, men bara på kvälarna ännu så länge. I övrigt känner jag inget alls som tyder på att jag skulle ha ett levande foster. När jag varit på vul i v 12 kommer jag börja tro på det.

Ska på inskrivning 2 januari iaf.        

• Kampis

9+0 nu tror jag, mår inte illa längre, brösten ömmar inte, aptiten är som vanligt.  Ska ringa och boka v 12 UL på måndag, finns det nåt levande i min mage blir jag förvånad, känns inte alls lovande.

Såg att nu pratade om angelsound, jag köpte en sån vid förra grav och kunde då höra hjärtljud från v 10, ännu kan jag inte höra nåt. 

Jag var på hälsosamtal i måndags. Hon tjatade mest om min övervikt, vad den berodde på och hu vi ska tackla det. jag kände mig jätteledsen när jag gick därifrån, visst jag väger 86kg  til mina 175 cm, men så jättetjock skulle jag väl int kalla mig, men det gjorde indirekt hon.   

Som tur är är det inte henne jag ska ha sen framöver, hade det varit det hade jag bytt.  

• Kampis

Min dotter var normaslstor vid födseln men kunde inte gapa riktigt, så vi fick också använda amningsnapp första tre veckorna sen sakta så avvande vi den.

ang växtvärk så hade jag det första dagarna efter + , sen försvan det med och har inte haft det en dag sen dess, äh, känns bara skit detta, slår vad om att jag har MA.  

• Kampis

Traloala la la jag är glad, och lite lätt chockad!

Lyssnade igår med angelsoundet igen, och hörde ingenting. Sen efter en stund gick jag för mig att lyssna igen. och DÄR minsann fanns det ett hjärtljud ffrån en liten knodd!!!!!! 

jag som verkligen hade räknat med att det skitit sig!!!!!!! 

• Kampis

14 mars: jag lyssnade extremt långt ner. satte dopplern nästan som på kanten på blygdbenet, tryckte hårt genom fettet och vinklade neråt hålet till ;) 9+0 idag.

Jag kommer fasen inte ihåg vart jag beställde min angelsound, men den kostade 350 kr då iaf :D 

• Kampis

Jag tänkte på en sak, vart bor ni ? ni som vill berätta alltså ;)

Svar på tråden Augustibebis 2012