Vi födde i kalmar sist och kommer göra det nu med, förutsatt att de kommer tillmötesgå mina önskningar efter den jobbiga fl senast. Gör de inte det ska jag höra med karlskrona. Vi har 5 mil till båda så det spelar inte så stor roll.
Vi fick ett eget rum senast och sambon fick sova kvar. Eg ville de att han skulle åka hem, men efter ett samtal om hur jag mådde förstod de att jag inte skull eorka själv så han fick stanna.
BB upplevelsen var verkligen inget bra. Dels så fattade dorren inte bröstet riktigt , men mest så respekterade de inte min sömn. Jag hade ju varit vaken 4 dygn i sträck och vi kom in på rummet vid 05. Vid 07 kom de in och väckte oss för det var frukost. vi jhade helle sovit.. men upp och åt och sen tillbaka in på rummet för att sova. Sennär klockan blev tre på eftermiddagen knackade de på och sa att det var eftermiddagsfika, Jaha, frågae vi när är lunchen? Ingen hade sagt till oss när middagen var. Sen på kvällen åkte sambon och hämtade pizza, och de sa att de ville hellre att man åt deras mat. Bara det att det som serverades vid varje mål var skinnpotatis ofta utan nånting till. Maten sög verkligen. Sen hade vi samma upplevelse som någon innan skrev, de väckte e för att berätta att nästa skiftgick på..
VI hade ett jäkla spring i rummet under dagarna, alla barnmorskor vi haft (5 skiftbyten under förlossningen) kom för att prata igenom allt eftersom det varit så tufft.