• Kampis

Augustibebis 2012

sex månader ska det stå :)

• Kampis
    Ellenbmt skrev 2012-03-20 21:32:47 följande:
    Härligt med bajsprat! :) jag har en nytt-fråga till alla som har ett eller fler barn. Har ni förlorat någon känsel i muffen efter era förlossningar? Detta har nu blivit min största skräck!! Klarade ju en förlossning, men nu då? Ska jag få behålla känseln? Fan så orolig man kan bli...

Absolut inte svaret du vill ha, men ja.... min dotter satta fast där nere länge inna hon kom ut och jag tror det är därför jag är helt sabbad. Har ca 1/3 av känseln kvar. Lika tajt som innan. bara att jag inte känner nåt :(

Det är dock väldigt ovanligt att man tppar känseln så du ska inte oroa dig för det tycker jag :)  
  • Kampis

Jag tycket lusten och känseln hänger ihop mycket, känns liksom som att det knappt är nån mening, mer som att man bara "ställer upp".

Jag har en liten förhoppning om att denna förlossning stimulerer nerverna där nere så att de kanske kan hitta rätt igen :)  

• Kampis

Igår var mitt rul, och allt såg fint ut,
    Prima avkomma :)

Tyvärr låg HON med ryggen upp så bilderna är riktigt dåliga, man ser typ inget :( På en bild däremot syns bara armen och hon gör tydligt tummen upp :)

Roligt meden lillasyster,, fast jag hade i mitt stilla sinne hoppats på en bror, men självklart är vi glada ändå!

• Kampis

Jag har inte outat mig på facebook än, ska göra det 1 april! :D

Ska ringa chefen imorgon, är skitnervös...  

• Kampis

Så hade jag med första, inga som helst symtom och ingen mage alls,  första tecknet (förutom + då) var när jag såg bebis på rul i v 19 :)

• Kampis
    7eHimlen skrev 2012-03-22 15:34:05 följande:
    Haha, gud vad roligt! alla kommer tro det är ett aprilskämt ;P

Japp. det är lite det som är meningen :) Har speciellt en kusin som kommer undra ihjäl sig på om det är sant eller inte hehe
    Ska vänta nån dag med att bekräfta också :D 
  • Kampis

Också 20+0 här idag :) Vad många vi är på samma dag haha!!

Ang namn så är vi inte förtjusta i "gammalnamn", Vi skiter i vad andra tar men vi vill helt enkelt inte ha det, anser att det är en bebis vi får och båda förknippar det bara med gubbar och tanter, trots att det varit poppis i flera år nu. Tösen i min mage har vi bara Wilma som förslag hittills men vi har typ inte pratat om det heller.
    Jag sa en kväll bara att : -Wilma är väl fint?
    - Ja de skulle funka.
    Och så har vi inte diskuterat nåt mer =D    

• Kampis

Jag gissar på attt jag kommer gå över ca 2 veckor denna gången också och räknar med att bebis kommer i slutet av aug.
    Tänker att det kommer vara rätt varmt då också och satsar väl på tunnare kläder + filt/ar. Sen ska jag bära i sjal en del hoppas jag och det värmer ju också. 

Svar på tråden Augustibebis 2012