Augustibebis 2012
Är det bättre att andra misstror/ tror som de vill än att säga? När du faktiskt säger så som du gör tror ju alla ändå att du inte har det.
Är det bättre att andra misstror/ tror som de vill än att säga? När du faktiskt säger så som du gör tror ju alla ändå att du inte har det.
<fast nu såg jag att du skrev 2 jan att du fått positivt test hemma, så om du redan har skrivit det e gång hade det väl varit bättre satt göra det nu med hade väl jag tyckt.
Ang cancer så är det fördjävligt, lider med er som har nära som är drabbade.
Min mamma dog för snart 12 år sen, jag var då 12 år. Hon hade bröstcancer.
På fredag ska jag på begravning igen på grund av detta otyg, men nu är det min kompis femåring :(
Men ett klot väge ju knappt mer än en matkasse så det är nog ingen fara.
Fram till v 31 förra gången bar jag dagligen många gåger varje dag en 25 litersdunk i varje hand til hästarna :)
Men du sommaren12, jag skulle kunna ta med min till fikan imorgon så kan du ju smita in på en toa och lyssna?
Vi var helt inne på crescent vid första barnet. Men vi bor på landet och då är det ju bäst med luftdäck, men classicen som hade det är så liten tycker vi, och låg, medans den större vagnen (comforten) som de själva sa i butiken skulle vara bäst på landet hade massiva däck och det gick inte skifta. Sen tycker jag de är så gungiga redan som nya.
Min kompis köpte en nyclassic i somras men hon är inte nöjd, gungig som sjutton och hennes son låg så trångt i liften, men emmaljunga edge är lika stabil som ny fortfarande efter 2 år.
åh jag vill också på rul, är inte dags förrän 21 mars :(
Jag kollade nu och jag är också i 19+2 då, men och brukar ju göras mellan v18-21 det senare om man gjort tidigt ul kring v 12) så det är ju normalt :)