• Kampis

Augustibebis 2012

Är det bättre att andra misstror/ tror som de vill än att säga? När du faktiskt säger så som du gör tror ju alla ändå att du inte har det.

• Kampis

<fast nu såg jag att du skrev 2 jan att du fått positivt test hemma, så om du redan har skrivit det e gång hade det väl varit bättre satt göra det nu med hade väl jag tyckt.

• Kampis

Ang cancer så är det fördjävligt, lider med er som har nära som är drabbade.

Min mamma dog för snart 12 år sen, jag var då 12 år. Hon hade bröstcancer.

På fredag ska jag på begravning igen på grund av detta otyg, men nu är det min kompis femåring :(   

• Kampis

Men ett klot väge ju knappt mer än en matkasse så det är nog ingen fara.

Fram till v 31 förra gången bar jag dagligen många gåger varje dag en 25 litersdunk i varje   hand til hästarna :)

• Kampis

Men du sommaren12, jag skulle kunna ta med min till fikan imorgon så kan  du ju smita in på en toa och lyssna?

• Kampis
    fransyskan skrev 2012-02-25 10:53:33 följande:
    Nej fy vad ruskigt!!! Hoppas du slipper vara med om det igen!

Vi shoppade loss på IKEA igår. Bäst av allt var dock att dom hade semlor!!! Det var min första semla på kanske sex år... ojoj, vad gott. Verkade dock inte som om franskisarna uppskattade semlor; de valde daimkakor och sånt istället. Stackarna vet inte vad dom missar!

Nu ska jag njuta av min helg... fast i bakhuvudet så har jag fortfarande det där med att min livmodershals var kort och dåligt stängd. Ingen som vet ifall sånt kan lösa sig av sig självt? Usch, jag borde ha bett om mer information men det var så mycket annat att fråga om.

Brösten kan vara för spända för dem att få grepp, och jo när mjölken rinner till är det ju stenhårda femmas fotbollar... man kan behöva mjölja ur lite innan för att mjuka upp dem.

Min dotter fattade inte riktigt hur hon skulle greppa och vi fick använda amningsnapp första tre veckorna, sen hade hon väl växt till sig så mycet så det funkade. Glömmer aldrig hennes blick när hon sög rätt på vårtan :D  
  • Kampis
    mammsen skrev 2012-02-25 11:29:27 följande:
    Kan man hämta ut det på apoteket? behöver man beställa först? kostar det något?

Gå in på apoteksgrummens hemsida så finns det info där .) Kostar inget fram tills sista februari har jag för mig :)

Napparna var så himla fina! 
  • Kampis

Vi var helt inne på crescent vid första barnet. Men vi bor på landet och då är det ju bäst med luftdäck, men classicen som hade det är så liten tycker vi, och låg, medans den större vagnen (comforten) som de själva sa i butiken skulle vara bäst på landet hade massiva däck och det gick inte skifta. Sen tycker jag de är så gungiga redan som nya.

Min kompis köpte en nyclassic  i somras men hon är inte nöjd, gungig som sjutton och hennes son låg så trångt i liften, men emmaljunga edge är lika stabil som ny fortfarande efter 2 år. 

• Kampis

Jag kollade nu och jag är också i 19+2 då, men och brukar ju göras mellan v18-21 det senare om man gjort tidigt ul kring v 12) så det är ju normalt :)

Svar på tråden Augustibebis 2012