Augustibebis 2012

Samma sak med småbarn, inte lämligt för dem av samma anledning. Samma med russin. Endat eko är ok.

Detgodalivet: nej Kalmar. Här har de eko-druvor på maxi. :)
Novalina: jag gör smoothies i blendern ist. På bms begäran... Hon predikade om vad man borde äta som gravid och så sa hon bär. Jag sa lite käckt "bär är ju inte så lätt att få i sig vintertid", då spände hon ögonen i mig "Det finns frysta. Gör en smoothie." slutdiskuterat liksom haha. :)
Juliette: har haft huvudvärk sen jag steg upp, inget hjälper.
Rul 13/3 18+6
Tack vem det nu va som tipsade om A till Bebis på Tradera. Vann den för 9 kr. ;)
Gadget: ja du kan ha en poäng där! Jag är dålig på att dricka när jag är hemma men när jag ska iväg tar jag alltid med vatten och tänker mer på å dricka. I natt vaknade jag och kände mig helt uttorkad. Drack mycket då men det var väl för sent. Har haft spränghuvudvärk hela dagen som vägrar ge sig. Skärpning med vatten alltså!
Vaknade med huvudvärk igår och den har fortfarande inte försvunnit. :( i morse var det så fruktansvärt att jag grät. Började nästan tro att det va nåt allvarligare. Varje hjärtslag bankade uppe i huvudet och det kändes som hela skallen skulle gå sönder. Lite bättre nu iaf men fortfarande kvar. :( led av migrän som barn men detta var en helt annan typ av smärta. Jaja... Hoppas det går över. Så här mycket brukar det inte vägra och nu har jag ändå vilat, druckit massor av vatten och tagit tre alvedon sen igår. :(
Cupcakekiller: är inte v 13 på rul lite väl tidigt? Kan de ens kolla allt de ska då? Det hade jag ifrågasatt...
Usch vi borde verkligen också börja planera känner jag. :(
Gadget: ja det är jättejobbigt och det har fortfarande inte gått över... Har snart haft ont i två dygn...
Jag känner förresten samma med kissandet. Kommer bara en skvätt när jag går. Är nog som du säger livmodern som trycker emot.