Augustibebis 2012
Lycka till ellenbmt och A R!
Lycka till ellenbmt och A R!
Hjääälp!!
Stod och sminkade och tyckte det glittrade så uppe på huvudet. Tittade närmre - VITT hårstrå! Och ett till och ett till!
Tror jag hittade fem st. Har ALDRIG sett det förut... Tror ni det kan vara gravidhormoner? Nån som varit med om det? Och i så fall, går det över?! Vill inte bli vithårig än, är ju liksom 26 år... 
ellenbmt: härligt!!! :)
Juliette: ja vita ögonbryn låter ju inte roligt heller. :( vi kommer bli tantmammor, huuu!!
Ang att välja bort helt att amma så förstår inte jag heller det valet om det inte finns någon egentlig anledning. Fast kulturen kring det är också heeelt olika, i Sverige blir vi itutade från start att det är det enda vettiga och här ska det vara till varje pris. Nästan så pass att jag får känslan av att jag är dålig mamma och mindre kvinna om det inte kommer fungera. Känner mej hemskt nervös inför den pressen som verkar finnas. Hoppas det kommer funka suveränt helt enkelt. I England däremot verkar det inte alls va så hetsigt. Verkar som att många väljer att inte amma typ för att de inte vill bara eller att de tycker det känns skämmigt att amma så andra ser. Det är inte alls nån big deal där. Blev ganska förvånad över hur inställningen skiljer sig.
Är heller inte säker på om jag kommer få amma med mina mediciner. Det är under utredning nu, men jag hoppas det.
Grät förresten i tio min nyss. Anledning: glömt tina spenaten. :P
Hörrni, helt naturliga tankar att få för sig att det är tomt men don't worry, ni ska se att där är fullt med liv när ni är på kub!
Jag vaknar också alltid vid fem-tiden numera och då tar det ett tag innan jag somnar om. Irriterande!
Tycker det är så skönt sen vi gjorde det officiellt. Många har sett det på min blogg och sen grattat där eller på facebook så nu sprider det sig i ilfart! Skönt att slippa låtsas, klä sig i stora döljande kläder och framförallt går tiden snabbare. Jag räknar inte längre, plötsligt är det bara mån och ny vecka igen. :) känner mig så avslappnad.
Jag får med för mig att jag känner bebis ibland men jag är bara i v 14 och förstföderska. Men när man bara "tror" så är det ju ingen direkt upplevelse så jag fortsätter vänta på de rejäla sparkarna. Tänker att det är ingen bebisspark förrän jag inte kan ta miste på det.
Härligt fru elle!! Försöker övertala min man till att bjuda mig ;) ingen lycka hittills...