Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

Åh ajj.vilken otur, saft med bulle :(

• bez imena

Hahaa gropig gubbröv, samma här. Mina skinkor ser ut som såna där gamla vetevärmare nu... Och låren som degiga och gropiga ogräddade limpor. Tur det kommer nåt gott ur det hela..:)

Känner som Noli, tryck under revbenen. Alla organ mosas o trycks uppåt ju :/ mkt svårt att sitta längre stunder pga det...

Och nu har gossen hicka...

• bez imena

Tira; vet ej vad jag ska skriva, men styrkekram till dig...

• bez imena

Åh gipsavgjutning... Där sa du nåt!

Idag har jag boat lite med babygrejer. Lyfte upp vagnen och "bäddade" med filt och ett tunt lakan, hängde på skötväskan och trädde över myggnät. Lade tre baby outfits på vagnen och skrev en "to do" lista och la den oxå på vagnen.. Haha..
    Tvättade sista kläderna och sen ligger dom bland de andra som är vikta i strl ordning... :)

• bez imena

Min kickade igång nu efter frukosten, och jag vet inte hur moderkakan sitter på för vis. Men jag både ser och känner som att det bara är ett tunt hudlager den ligger under :0 det knölas under höger revben heela tiden!

Sommaren12; åh vad skönt och va ledig!!! Så avis :) själv väntar jag på besked från fk för gp...

• bez imena

Idag var jag hormonig och härlig... För det första hade jag nära till tårar efter jobbet för jag skulle kånka väska o tvättpåse i 2,5 km för maken inte kunde hämta ( gick 5 km innan grav) nu hade jag ont i fötter o ben.... Nästan hemma så skäller grannfanshunden när jag går pch jag skriker 2 ggr HÅLL TYST hundfaaaan, fast husse satt där med den... Hoppsan! Kom hem å grät sönder ansiktet och sen drog vi till Ikea... Köpte mkt babysaker!! Nu är man halvdö men ändå rastlös.. Så... Nu har ja skrivit av mig :) go natt alla!

• bez imena

Shit va jag svamlar... Få se om man drömmer om förlossning i natt med. Vaknade iaf av att jag krystade :/

• bez imena

Ellenbmt;
    det bästa; bebis rör sig och bra sminkdag

Det sämsta; huvud/nackvärk, ömma fötter, uttråkad!

Sommaren; trevligt m massa fynd, loppisar är kul att besöka.

• bez imena

Igår kväll var hickan mer centrerad, under naveln fast mer in mot ryggraden. Kan han kanske fixerat sig nu?

• bez imena
    fru Elle skrev 2012-06-03 22:22:30 följande:
    Har letat efter lite nya badkläder, helst vill jag ha en tankini. Magen kommer ju inte vara lika fin när barnet väl har kommit så jag vill inte ha en vanlig bikini då. Har köpt ett badlinne på lindex och det har redan börjat glipa vid magen, men det kommer nog bli bra efter förlossningen igen. Men nu hittade jag en på asos.com för gravida som jag köpte. Hoppas den kan funka efter förlossningen med.

www.asos.com/ASOS-Maternity/ASOS-Maternity-Sw...

Finns det några babyboxar som är värda att beställa, är ju lite besviken på kronans? 
    Så snygg den är!
    Själv kör jag nog med burkini i år, haha.. :P
Svar på tråden Augustibebis 2012