• anneh

Augustibebis 2012

Nån mer som har börjat få en mörk linje på magen..?

• anneh

Frufoxy: jag går inte heller privat, här får vi ett nummer, så får man ringa och boka själv.. Jag bokade redan i v 7 :D

• anneh

Har ni funderingar på hur ni ska göra med ledighet osv till sommaren..?
    Jag har funderingar på att spara mina senesterdagar och istället gå på graviditetspenning eller vad det heter, i mitten på juni. Är det galet tänkt?

• anneh

Jag kommer köpa helt ny vagn från affär. Just för att, som Millas säger, det är första barnet :) roligt att klämma o känna, beställa osv :)

• anneh

Novalina: om det nu är så jävla korkat att köpa nya grejer, hur skulle du annars kunna köpa begagnat om ingen köper nytt? Tänk dig för innan du skriver..

• anneh

Strangeryoutwo: jag har gått upp mellan ett halvt och ett kilo.. Är i v 15.

• anneh

Stövelkatten: Jag har en vännina som rökte då och då under graviditeten (1-2 cigg i veckan), hon tyckte det var jättesvårt att sluta, hon mådde riktigt dåligt utan cigg, och pratade med sin BM om det..
    BM sa då att hon hellre ska röka 1-2 cigg i veckan än att må så dåligt, det är bättre än att röka 2paket om dagen som hon gjorde tidigare..

Jag har slutat röka nu när jag blev gravid, och i början tyckte jag det luktade sååååå äckligt när nån rökte, kräktes nästan.. Kunde känna när nån rökte på en mils avstånd ;)

Men NU.. Guuuud va gott det luktar! Galet. Har dock inte rökt, och kommer inte göra det heller.

Tycker inte du ska må dåligt över det!   

Svar på tråden Augustibebis 2012