• anneh

Augustibebis 2012

Ni som bor i lägenhet, 1 eller fler trappor upp utan hiss.. Hur gör ni med barnvagn!? Har ni mjuklift som ni bär med er upp?

Gahhhh såå svårt!

• anneh

Naimis: precis! Men det blir nog tungt att släpa en barnvagn uppför en trapp..? Åh så svårt..

• anneh

Ellenbmt och oxle bo: Här blir det också Nyköping! Hur är det där? Har hört massa skräckhistorier..

• anneh

Har haft två bebisdrömmar hittills. Ena gången kunde jag på nåt sätt ta ut bebisen ur magen och tjuvkika lite på hur den såg ut. Givetvis tittade jag könet, och det var en flicka. Sen var det bara peta in henne i magen igen (?) andra gången var natten till igår, då var det förlossning. Allt gick bra, och det var även denna gången en flicka..

Och vi som inte ens ska ta reda på könet, men jag hoppas på en flicka :D

• anneh

Bellatrixx: hihi har du också rul inorgon? Vi verkar vara några stycken!

Jag har kl 9, när har du?

• anneh

Wiho, rul idag gick kanon :) häftigt att se bebisen!

Enligt min senaste mens är bf 2 aug, enligt vul 1 aug, och nu blev det tillbaka till 2 aug! Häftigt att det kan stämma så bra med måtten..

• anneh

En fråga, jag har bf 2 aug, och den 1 juni så ska vi flytta. Nån annan som flyttat såpass sent (?) i en graviditet, och hur har det gått? Ska nämna att vi inte ska ha flyttfirma..

• anneh

Jguz: oj wow, om du klarade det med 2 bebisar och en 3 åring så lär ju det här gå!

Har faktiskt börjat rensa bland grejerna redan nu, så slipper man det sen, hihi!

Kram

Svar på tråden Augustibebis 2012