• anneh

Augustibebis 2012

Randiga rut: nej men stackars dig! Hur mår du nu? Förstår att du är trött! Är det kräkandet som gjorde dig uttorkad?

Ang din fråga, så nej, här har det inte blivit verklighet än, trots 2 vul och att jag lyssnat på hjärtat :D haha det kommer nog vid rulet hoppas jag!

• anneh

Finski: så känner jag också, så vi ska inte ta reda på det ;) nästa barn kanske, men inte första :)

• anneh

Tesked83: jag hade fruktansvärd klåda i ca v 10, bara på kvällarna. Kunde vakna på nätterna av att jag kliade sönder mina knäveck. Det har gått över nu som tur är!

• anneh

Är det kärlekens mirakel ni pratar om? Den är från vetenskapens värld, dock väldigt gammal..

• anneh

Vad ska man prata om i den här tråden då? Krämpor? Nej man ska prata om allt som hör till en graviditet o förberedelser! Fritt fram för barnvagnprat!

• anneh

Saaajmon: om jag var du skulle jag inte lägga ner nån energi på det..?

• anneh

Saaajmon: såg att nån skrev att du fått neg gravtest i vecka 9, fått positivt än?

• anneh

Saajmon: så du vill inte svara på om du testat positivt eller inte, i en offentlig tråd? Skriv ett pm då?

• anneh

Hejåhå: det stämmer bra det! Tyvärr slutade det i en ofostrig graviditet som upptäcktes i v 11.
    Kul att nån känner igen en, var du också med i den tråden?

Svar på tråden Augustibebis 2012