Augustibebis 2012
Vi kommer nog inte ta reda på könet, första barnet. Mer spännande att inte veta :D
Vi kommer nog inte ta reda på könet, första barnet. Mer spännande att inte veta :D
Är det normalt att teststrecket på gravtest inte är lika starkt i v10 som i början?
Sommar83: vad bra, nu blev jag liiiite lugnare :) tack!
Går in i vecka 11 idag! :)
18 dagar kvar till mitt andra vul, hoppas allt ser bra ut, då ska jag nog berätta för några vänner :)
Har precis tagit en liten powernap, så himla skönt! Jobbade extra idag, dock bara fram till 11, skönt att sluta tidigt!
Mitt morgonillamående har gått över, MEN nu mår jag illa på kvällen istället, speciellt när jag lagt mig i sängen. Normalt?
Ang kristaller i öronen, alla har kristaller i öronen, det är när dom flyttar lite på sig som det kan bli lite galet. Jag hade så för ett år sen, och det kändes som att jag var jättefull och inte kunde kontrollera min kropp, ramlade i trappen t.o.m.. Finns speciella övningar på internet man kan göra, eller så kan man få ett sånt papper på vårdcentralen..
Ellenbmt: kan dom göra vul på ditt mvc? På mitt kan dom inte, utan det blir på sjukhuset i en stad 30 min bort. Jag fick en remiss dit då jag ville ha ett vul, det var i v 7+6. Ska på ett till vul om 2v, denna gången privat. Det kostar lika mycket som ett vanligt läkarbesök här, 300kr.
Maajsi: tråkigt! Lycka till i framtiden, kram!
Hur fungerar det här med fp för mig? Jag är månadsanställd 75%, jobbar extra ganska mkt, osäker på om jag kommer upp till 100% varje månad. Kommer bli fast anställd inom 2-3månader, då på 75%. Svårt det där med fp..
Grattis och välkommen 3apåG!
Fick nyss bra besked på jobbet, får fast anställning från månadsskiftet, dock på 75%. Hur påverkar det fp? Måste man jobba heltid för att få inkomstbaserad?